luni, 26 noiembrie 2007

Mesaj de derby













Sambata, inainte de derby, am primit un mesaj de la un amic care era intrigat de lipsa mea de pe stadion :
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to "3 Sud Est"? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. shtoia away, love it!

Multumesc de mesaj Alex. Nu stiu engleza, dar cred ai confundat persoana. Eu sambata asta am stat acasa in fotoliu ascultand 3 sud est, cu un kebab in mana. Nu stiu de cine vorbesti tu acolo.

2 comentarii:

Unknown spunea...

e bine că te mândreşti cu asta ;) ca un sfat de viitor, când un prieten îţi spune că are capul spart după un meci la care, cel puţin teoretic, ideologia ta ar fi trebuit să te facă să fii prezent, nu-l mai invita la târguri de carte...are altele pe cap...la propiu şi la figurat

Unknown spunea...

Ma, mi-am recunoscut vina. Nu ma mandresc cu faptul ca n-am fost prezent. Ai inteles gresit. In cea ce priveste targul de carte, am zis ca vrei si tu sa iti iei carte alui Dinu. De-aia te-am invitat.