vineri, 23 noiembrie 2007

Adevarul gol golut


Doua chestii m-au facut sa postez articolul asta.
Prima chestie e ca acum trebuie sa devin creativ pentru niste campanii si m-am apucat sa ma documentez pentru "tema de birou". Asa am ajuns sa revad cu mare placere unele chestii din trecut.


A doua e ca acum sunt asediat de politicieni care imi promit marea, muntele, soarele si luna pentru un vot(degeaba domnilor, n-am votat pana acum si nici nu cred sa fie vreunul dintre dvs in stare sa ma faca sa imi schimb parerea in viitorul scurt, mediu si/sau lung).
Spotul pe care il vedeti l-am vazut prima data acum vreun an. Mi l-a aratat Theo, care pe atunci facea chestii frumoase pentru EVZ, acum face pentru altii(nu spun cine ca e o functie importanta din spatele cortinei), ca de : asa e'n tenis. In cea ce priveste cheltuielile, a fost undeva la vreo 200-300 de euro.
Frumos nu ?

Niciun comentariu: