luni, 20 august 2007

O oaie, DOUA oi, TREI oi, PATRU oi !!!


Ca tot vorbeam in postul de mai devreme de inteligenta artificiala, iata ca la putina vreme dupa ce o blonda mi-a descretit larg fruntea, acum se gasesc alti idioti sa isi exprime in direct prostia, la ore de audienta relativa.

Cine sa fie oare ? 


De data asta, creatura pe care am cam neglijat-o, oaia suprema, marele conducator de osti, crestinul crestinilor si viteazul vitejilor.
Fiind intr-o seara in care turma n-a prea existat, seful nervos de la palat, a inceput sa behaie :

"Eu nu ma implic la echipa, dar eu cand vreau pe cineva sa fie in teren, acela trebuie sa fie in teren. Chiar daca este nasul meu, hagi trebuie sa faca cum zic eu. Daca nu era nasul meu, hagi nu mai venea cu echipa la Bucuresti. Cand am vazut ca radoi este mijlocas, am vrut sa plec. Daca mirel era fundas, nu mai era acea eliminare. Eu nu sunt marioneta. Sunt circar? Nu sunt papagal la aceasta echipa. De-acum hagi va face cum ii zic, altfel va pleca. Nu ma asteptam la asa ceva".


GENIAL MATERIALUL AUDIO-VIDEO DE PE SITE
(FINAL DE EXCEPTIE).

A TURBAT OAIA !!!
DETALII PE LINK-UL DE MAI SUS.
SI BINENTELES CA NU S-A OPRIT AICI :



Putin mai tarziu in noapte conform ONLINESPORT.RO , fosta oaie subalterna (acum in exil, la pascut pe campii invecinate Bucurestiului), cea plapanda, tremuranda si cu o dorinta macabra de razbunare pe oaia sefa nemiloasa care l-a indepartat de la cea mai mare dragoste a lui, "sare la atac" si il apara, culmea, pe cel caruia ii spunea nu acum multa vreme ca el n-are ce cauta la steaua lui mult prea iubita. Dar iata declaratia celui cu gust de bomboane m&m expirate conform celor de la www.onlinesport.ro :
"Ma felicit pentru pasul pe care l-am facut. De asta am plecat eu de la steaua, din cauza lui.
Am plecat pentru ca nu am fost lasat sa fac ceea ce stiu. N-am vrut sa ma complac si sa fiu a cincea roata de la caruta. gigi becali are nevoie de un mascarici la steaua si sa dicteze la echipa ...Si acum am echipele pe care i le dadea lui olaroiu, chiar daca erau mici greseli de ortografie. A scris ochirosii in doua cuvinte. El conduce steaua, vrea sa conduca Romania, si lumea, sa ne mai lase in pace. Eu am plecat pentru ca am avut demnitate. Sa faca din steaua ce vrea el, dar sa nu ne mai puna pumnul in gura, ca doar inca nu a ajuns sa conduca Romania. Cand va ajunge, va trebui sa ne mutam in alta tara. Nu imi e mie frica de gigi becali...Am suportat multe acolo pentru a-mi indeplini visul. De multe ori am sters mizeria facuta de acest om. Acum nu mai suport sa vad ce ii face celui mai mare stelist, gica hagi. becali sa isi faca campionatul lui, unde sa antreneze si sa se dea afara. Am plecat de la steaua pentru ca i-am zis la palat ca nu vreau sa asist la distrugerea stelei”
Auziti voi mari stelisti :
"celui mai mare stelist, gica hagi". Foarte frumos, nu?
Din pacate, cel "mai mare stelist" n-a dat nicio declaratie pana la ora asta si nu ne putem delecta cu nicio pilda din putul gandirii "celui mai mare".
Dar si maine e o zi.
Numai la MAHALAUA TV, RADIO, PRINT SI INTERNET.

Niciun comentariu: