vineri, 17 august 2007

Low Q

Va zic si voua pentru ca mie mi se pare extrem de amuzant. Astazi fiind vineri si binenteles mai putin spor pe la birou, m-am apucat si eu sa monitorizez presa pe revistele de femei. Si ajung la un moment dat la "cosmopolitan". Verific reclamele, bla, bla, bla, etc. bla bla.
In mijlocul evenimentelor de stoarcere a revistei cosmopolite ajung la rubrica "Cosmo News" in care dau peste un interviu (?!?!?!?!) Ciudat gandeesc eu. Eu stiu ca intr-o revista, stirile sunt la rubrica de stiri, iar interviurile in oricare alta parte, numai la stiri nu(Off the record: stiu ca se vor gasi "redactori" care imi vor spune ca e o idee noua, revolutionara si mai ales vizionara, care asa cum s-a intamplat si cu mine "te face curios si te face sa citesti"---"Cum sa fie un interviu la rubrica de stiri, ia sa vedem"), dar tin sa va atentionez ca scuza asta nu ma convinge si nici nu vreau sa explic de ce. Cine vrea sa inteleaga intelege)



Pentru cei interesati de detalii "stirea" este redactata de Ana-Maria Prunariu (in Cosmopolitan - septembrie 2007-pag.18-21) cu Nicoleta fara nume de familie(in articol nu este si nici eu nu vreau sa ma chinui sa dau un search pe google dupa numele don'soarei in cauza) de la "trupa" Hi-q.
Si cum nu sunt redactor la vreo revista, iar conform celor care redacteaza Cosmopolitan aceasta este "cea mai citita revista din lume", n-am avut altceva mai bun de facut decat sa continui cercetarea, sa pot intelege si eu de ce ei sunt cei mai cititi din lume.
Curios si intrigat de rubrica "news" am zis sa patrund in adancul problemei.
Incep sa citesc si binenteles: PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR, PR si numai PR la fiecare raspuns :
ex.1-Ce este muzica pentru tine? "Muzica este cel mai frumos mod de a ma exprima. Atunci cand sunt pe scena si cant oamenilor, pentru mine timpul se opreste in timp."
ex.2-Din geanta mea n-a lipsit niciodata .... un cd al meu"
Si tot asa pana la o intebare care probabil n-a fost trimisa spre analiza inainte de interviu:
Intrebarea reporterului "Daca ai putea sa iei cina cu orice personalitate, pe cine ai alege si de ce? Ce intrebari i-ai pune?"
Iar raspunsul fetei blonde(din cate vad eu in poza) e de pus in rama : " Cred ca Iisus Hristos este una din personalitatile cu care foarte multa lume ar vrea sa stea de vorba. L-as intreba multe lucruri si as putea sa stau zile intregi sa-l ascult"
Dupa o jumatate de ora de ras copios m-am apucat sa fac si eu un sondaj ad-hoc sa vad daca printre colegii mei se gaseste cineva care sa dea un asemenea raspuns la intrebarea reporterului de la cea mai citita revista din lume. Sa vad daca colegii mei fac parte din acea "foarte multa lume" mentionata de domnisoara in cauza.
Intrebarea din chestionar = vezi putin mai sus. Respondenti la chestiune = 34. Rezultat clar = zero, nimeni, nici macar pe-aproape.
Nimeni nu a ales vreo alta divinitate gen Dumnezeu, Inger ingerasul meu Sfantul Duh sau pe nenea ala de la subsol cu cuptorul si smoala.
Dar nu de asta scriu acest articol.
Ce as vrea eu, daca se poate, este sa intrebati si voi colegii sau prietenii vostri urmatorul lucru :
"Daca ai putea sa iei cina cu orice personalitate, pe cine ai alege si de ce? Ce intrebari i-ai pune?" si sa-mi spuneti si mie, indiferent cum(mail, blog, telefon, sms), daca exista cineva din "foarte multa lume" care "ar vrea sa stea de vorba" cu Iisus.
Mentiune :Nu se pun cei care lucreaza la "Sanoma"(nu intra in studiu in primul rand Raluca, Theo sau Mihai), membri Hi-Q sau fanii acestora.
Si ca sa inchei cu cea ce detest eu cel mai mult in comunicare:
"Multumesc anticipat".

Niciun comentariu: