marți, 28 noiembrie 2006

Lord of War vs Anturajul Elvetian-never get shot with your own merchandise

In aceasta dimineata am citit in Evenimentul Zilei un articol legat de "DRUMUL ARMELOR" romanesti de tip sovietic.
In tot acest articol copiat parca dupa filmul "Lord of War"-aviz cunoscatorilor, fosti mei colegi daca imi permiteti, fac un scenariu identic cu cel din filmul mai sus amintit. Sa fi fost sau nu marcati de filmul cu Nicolas Cage, nu stiu, insa este evident ca firul povesti este identic.
In film armele rusesti pleaca din Ucraina pentru luptele din zona Africii(Liban, Somalia, etc.) prin intermedul unui vanzator de arme american si urmarit de un agent Interpol. In articol armele rusesi pleaca din Romania prin intermediul
anturajulului "elvetian de afaceri al lui Marius Opran si Tiberiu Urdareanu" in Coasta de Fildes, urmarit de reporterii EVZ.
In film "eroul" nostru este "prins" de agentul interpol, dar eliberat din motive lesne de inteles. Nu stiu inca finalul in "cazul romanesc", insa am o mare banuiala ca finalul va fi identic.
Pentru cei de la SRI care citesc aceste randuri: "Am sa fiu extrem de surprins daca acesti baieti nu vor fi incarcerati, tinand cont de moralitatea si dreptatea care se aplica intotdeauna la noi", am incheiat partea interesanta a articolului, gata puteti sa nu mai cititi.

P.S. : Si uite cum Romania, mereu surprinzatoare are teme de Oscar, dar nimeni nu le exploateaza si ne-o iau altii inainte. Pentru redactorii EVZ - filmul a fost lansat pe piata in 2005.

Niciun comentariu: