miercuri, 22 noiembrie 2006

Back from to the

EEE, si iata ca am revenit ! Asa cum va anuntam acum ceva vreme, blog-ul meu ia viata. Azi nu am mare lucru de zis. Decat cateva ideei care imi trec prin cap la ora asta tarzie.
Uitasem de www.universign.ro si m-am logat putin sa vad ce se ma intampla, sa aflu cum a fost Viscom Milano si alte cateva informatii.


Pe langa informatiile de ultima ora am mai dat peste o mare surpriza: Dupa luni de munca si chinuri cu niste baieti mai putini binevoitori ai internetului Ioana, Maria, Monica (doamnele la inaintare) Radu, Adi si nu in ultimul rand Andrei au reusit sa lanseze pe orbita noua varianta a site-ului, mult mai dinamica si mai atractiva. Ca o noutate tehnica am descoperit de la creatorii site-ului noul modul SEO (Search Engine Optimization) implementat pe structura interna a site-ului care spun autorii "va face ca produsul comunicat sa fie listat preferential in motoarele de cautare".

Sa traiasca! Felictari oamenilor care au lucrat la acest proiect pentru acest produs de calitate si de bun gust.

Niciun comentariu: