miercuri, 4 august 2010

zapping romanesc

Azi am incercat sa ma uit la tv, pe canalele romanesti, si ce sa vezi:
- pro tv-ul e axat in continuare pe toate babele din tara asta suparate pe alte babe, violate sau omorate. 
- toate antenele, chiar si aia cu 2 in coada sau aia euforica, vorbesc numai despre basescu si aia de la PD minus L si cat de "naspa" sunt ei.
- realitatea e tot impotriva alora de la putere, dar parca mai putin colerica si cu mai putine spume la gura fata de antene.
- tvr-ul e invechit si neinteresant. Din cand in cand mai surprinde cu o emisiune sau un reportaj de calitate.


Telejurnalul de la ora 20:00 mi s-a parut foarte bun.
- acasa prezinta emisiuni si filme pe care nu le-am inteles niciodata. Ce stiu e ca toate au un final fericit si aia saraca se insoara cu ala putred de bogat.
- prima tv abunda in emisiuni culinare si pentru aia care nu stiu sa agate o fata sau un baiat.
- kanal d cred ca e pentru turcii si indienii din Romania + romanii cu doi "R".
- pe otv l-am sarit din principiu.
- la national tv am vazut doar reclamele fratilor carbogazosi.
- b1 tv se remarca cu cea mai mincinoasa si slugarnica emisiune din Romania, "nasul lui pinocchio" + o serie de emisiuni in care sunt laudati aia de la putere.
- la canalele de sport ma frapeaza puterea, abnegatia si franchetea prezentatorilor si invitatilor de a vorbi ore in sir despre nimic.
- canalele de muzica prezinta melodii care nu ar trebui sa aiba videoclip.

Dupa zapping-ul asta halucinant am stins televizorul.

 

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Abcces in direct"...si Victor Ciudatu sunt punctele forte ale antenelor.

Cand nu ai subiecte de presa, cauti pe youtube sau mai aduci pe unu cu un CD "zgariat" cu un marker si iara faci valva.

Ai uitat de MonkeyChannel ca si aia vorbesc mult si degeaba.

Ai uitat de Vox news care ii tot a lu ala de linge blide la B1 ..Nasul vietii

Bugetaru DELUXE

Unknown spunea...

Pe Money Channel n-am mai ajuns.
Mai erau posturi daca vroiam sa imi distrug chiar toti neuronii, dar mai am nevoie, macar de unu'.
Nu pot sa fac genocid de neuroni uitandu-ma la tv.