marți, 17 august 2010

Primul meu telefon și primul abonament

Acum exact 9 ani mi-am cumparat primul telefon.
Un Nokia 3310 de care nu am apucat sa ma bucur decat vreo cateva luni pentru ca o trupa de tigani bine intentionati a hotarat sa il achizioneze gratis tocmai de la mine.

Aveam un abonament "Inedit"(parca ) de 4 dolari de la Orange(Dialog pe vremea aia), fara minute nationale sau in retea. Costul pentru un apel in retea era de 0,14 dolari/ minut, iar in afara 0,30 dolari.

Telefonul nu avea Bluetooth, 3G, GPRS, HSCSD, EDGE, Inflarosu, USB, MMS sau alte minuni.

Era monofonic, cantarea vreo 130 de grame, bateria te tinea si o saptamana daca nu vorbeai prea mult, puteai sa suni pe cineva, puteai trimite SMS-uri, vibra, avea vreo 6 nivele de sunet, calculator, agenda putea fi tinuta doar pe SIM, avea ceas, alarma, jocuri(Snake si Space Impact) si puteai sa vezi ultimele 8 numere apelate, 8 apeluri primite si 8 apeluri ratate.

Genial, nu ?


3 comentarii:

elena spunea...

eu zic sa te bucuri ca ti l-au furat tiganii, ca altfel il aveai si acum :))). am vazut de curand un nene care vorbea la un astfel de telefon si l-am remarcat tocmai datorita vechimii telefonului. primul meu tel a fost alcatel ot311 si l-am ales ptr ca era micut, delicat spre deosebire de celelalte care erau numite "caramizi". l-am capatat din stricta necesitate (devenisem studenta si eram departe de casa) si am fost prima persoana din familie care avea telefon mobil (trendy, nu?. a fost pe cartela si imi aduc aminte ca ma sms-uiam la greu :))

Unknown spunea...

La cum am eu grija de telefoane nu cred ca il mai aveam. Oricat de rezistent ar fi fost nu putea sa reziste in fata tavalugului.
Alcatel OT 311, frumos si ala. Avea antena? Nu mai stiu.

Acelasi motiv l-am avut si eu, ca altfel nu imi luam telefon.

Eu vorbeam noaptea, ca aveau aia o oferta la tarife mult mai mici decat cele normale.

Ce vremuri !

elena spunea...

n-avea antena. era mic si cochet. mi-a placut, sincer. din pacate, i-a murit bateria la un moment dat, era pe nichel, daca nu ma insel. vai, ce mai controlam creditul ala de il innebuneam! da chiar: ce vremuri!