miercuri, 11 august 2010

Caldura mare, monser !

E cald, foarte cald monser. E atat de cald ca-ti vine sa-ti faci jobenul evantai.
Si colac peste pupaza astia anunta ca in Bucuresti in urmatoarele zile vor fi peste 40 de grade, pana duminica cel putin, asa ca ma hotarasc sa ies in centru vechi la o apa plata cu lamaie. 

Ies pe usa si cand sa ajung la lift dau peste un mesaj:












































Merg mai departe si ajung la Unirii unde dau peste un alt mesaj, de data asta comercial:







































































































Ma intorc acasa si, fiind in continuare foarte cald, ma hotarasc sa imi prepar un serbet. 
Intru pe net si primul raspuns al lui Google e un serbet de portocale:























Cantaresc apa, prepar serbetul si ma apuc sa scriu pe blog.

8 comentarii:

SoP spunea...

caldura mare si la matale pe blog, mon cher :)
http://imgur.com/RGHRi.png

Unknown spunea...

Mda, interesant. La treaba asta cred ca trebuie sa vb. cu aia de la Facebook. N-am facut eu aplicatia, doar am luat un cod de la niste baieti mult mai destepti decat mine.
La mine apare in limba engleza.

Mai jos detalii:
http://i.imgur.com/KjtdW.png

Ai verificat si pe alte site-uri cum apare? Cred ca trebuie sa vb. cu aia care mi-au dat codul ca eu n-am drepturi de editare.

La mine, pe orice site as intra, "like-ul" apare in limba engleza si e afisat ok.

SoP spunea...

n-am verificat, nu citesc multe bloguri, dar o sa fiu cu ochelarii in patru. stiam ca nu e vina ta, dar nu m-am putut abtine ;)
si n-am nici cea mai mica idee de ce la tine apare in engleza si la mine in romana, o fi de la internet explorer

Unknown spunea...

Eu vad pentru prima data acel "like" in limba romana.
Peste tot la mine apare in engleza.

Anonim spunea...

Probabil are facebook in romana...

Vlad

Unknown spunea...

Posibil.

SoP spunea...

nu am facebook :) cel mai probabil e de la IE, sau de la windows

Unknown spunea...

God knows !