joi, 29 iulie 2010

Din seria "ce-am auzit azi"

Acum vreo 10 ani am plecat din Slatina si din acel moment, la fiecare vizita in orasul natal, traiam clipe de neuitat. Numai ca in ultimii ani, vizitele si acele momente s-au rarit.
Azi insa, in Bucuresti, am avut parte, din nou, de momente de neuitat.

Din seria “ce-am auzit azi” va prezint cateva din momentele geniale traite de mine in ziua de 29 iulie 2010:

- Cica astia din politie vor introduce pachetele noi de pedepsire a celor care incalca legea, iar cel mai important este pachetul: AMENDA + BATAIE.
- Un amic s-a reapucat de sport si, din ce am inteles de la el, azi a reusit sa faca 5,3 flotari. 

- Un angajat de la stat, stie el cine, are vinerea zi scurta de lucru pentru ca trebuie sa faca cumparaturile pentru weekend si binenteles ca lucrul asta nu se poate intampla in timpul lui liber. A, stati putin, scuze, aproape toti angajatii de la stat au vinerea cu program scurt. 

- Tot azi am aflat definitia indiferentei. Cica indiferenta este atitudinea adoptata de o femeie fata de un barbat care n-o intereseaza, iar barbatul interpreteaza treaba asta ca “se lasa greu de cucerit”.

- Vinovatul pentru situatia economica a tarii e un sofer de pe troleibuzul 90 pentru ca a incetinit o betoniera care se ducea catre noua autostrada unde se lucreaza din greu la reconstructia tarii. 

- Si la final o chestie de “cultura generala”: Mai mult de 50% persoane, din intreaga lume, n-au dat niciodata si nici nu au primit vreodata apeluri telefonice.

Si toate astea azi !

UPDATE:
O chestie de ultim moment. Un tip ma intreaba: "Bai, ala e roman cu un singur 'R' sau cu doi de 'R'?"

Toate chestiile astea sunt pe bune, nu glumesc. Le-am trait astazi, 29 iulie 2010.

7 comentarii:

pELo spunea...

haiducii n-au zis nimic... :P

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Nu m-am intalnit cu haiducii. Oricum, singurul lucru pe care l-am fi discutat ar fi fost: "Yugoslavia".
Nu e un subiect prea placut pentru ei.

Cine a vrut sa vorbeasca cu ei s-a dus in centru vechi si cica ar fi stat unii de vorba cu ei.

Anonim spunea...

Din categoria "Recunosti ca esti mistret?", ca si angajat la stat recomand tuturor bugetarilor ca ziua de vineri sa fie folosita in vederea satisfacerii scopurilor personale sau in interes de familie. Este total interzis interesul de serviciu. Nu stati dupa program si nu faceti cumparaturi in timp dvs liber. NU SUNTETI PLATITI PT ASTA!!

Semneaza Anonimul de la Primarie.lol

Unknown spunea...

Sa te auda si presedintele tarii ca poate ii face o scrisoare primului ministru sa legifereze treaba asta.

Anonim spunea...

Pai nu trebuie sa legifereze frate. Asta se mosteneste ca si folclorul prin viu grai si se aproba.


Apropo de viu grai, a venit un tigan acum doua zile la noi si ii trebuia acordul vecinilor sa faca ceva in curte, si asta zice .."am acordul verbal al lor"..pai nu ne trebuie ala verbal ..ne trebuie ala autentificat de la notar ..."aaaa pai nu stiu daca mi`l dau asa"


asa si noi ...verbal frate ...ca scris nu stiu daca ni`l dau

Unknown spunea...

Asta e clar din seria "ce am auzit azi"