sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Shi yue wei cheng

Sau mai bine zis "Bodyguards and Assassins", e povestea lui Teddy Chan(cel care a regizat si "Yip Man") despre revolutia chineza.
In 1905 Sun Iat-sen(asa zis parinte al Chinei moderne - in film este numit Sun Wen) viziteaza Hong Kong-ul pentru a pune la cale, cu alti membrii ai ligii Tongmenghui, detronarea dinastiei Qing. Asta e evenimentul in jurul caruia se intampla actiunea din filmul mai sus amintit. Mai multe nu va zic despre desfasurarea filmului pentru ca as vrea sa va recomand sa il vedeti. 
Shi yue wei cheng e un film cu un buget de 22 de milioane de dolari si care mie mi-a placut mult mai mult decat avatar, film la care m-am plictisit foarte mult si la care nu am fost impresionat de efectele speciale(mi-a placut mai mult, de exemplu, si ca actiune si ca efecte "Transformers").
Revenind la discutia despre filmul de azi, din punctul meu de vedere, "Bodyguards and Assassins"e un film bun, chiar captivant. Asa ca va recomand sa-l vedeti. Iata cateva imagini:




Daca mai vreti sa vedeti filme bune eu v-as mai recomanda, din ce-am vazut eu in ultimele luni : The Blind Side, Amintiri din epoca de aur si Hangover. Daca mai gasesc ceva ok, ca mai am de vazut cateva care par interesante, revin cu detalii.

Niciun comentariu: