marți, 12 ianuarie 2010

Maxim am spus !

Vorbeam in postul anterior de faptul ca n-am mers niciodata la vot. Spuneam atunci ca nu pot sa merg la vot cand vad ce candidati avem si ce concetateni ii voteaza pe aceia care isi depun candidatura pentru un post in administratie.

Dupa acea postare am avut o sumedenie de discutii pe tema respectiva, unele mai interesante ca altele, atat cu oameni care voteaza cat si cu altii care imi impartasesc ideea de a nu merge la vot. Si mai toti am ajuns la concluzia ca astia care sunt acum pe scena politica sunt toti o apa si-un pamant.

Nu ca ar fi nu stiu ce descoperire, dar de ce as mai merge la vot daca toti care sunt in spectrul politic sunt niste hoti si pe deasupra si incompetenti?

Eu cred ca e mai bine sa nu merg la vot in situatia asta. Si mai cred ca daca mai multi ar urma acest drum atunci poate ca mediul politic romanesc s-ar putea schimba. Poate ca oamenii cu adevarat valorosi, din punct de vedere politic, vazand ca romanii nu ii mai voteaza pe actualii politicieni s-ar implica mai mult si poate i-ar ca i-ar putea marginaliza si apoi elimina pe acesti parveniti care acapareaza acum toata scena. Pana acum oamenii valorosi in breasla asta, Bogdan Aurescu(ca sa dau un exemplu), au fost marginalizati.


Ce putem face in situatia asta? Eu zic ca putem sa nu mergem la vot.
Absenteismul masiv mi se pare cea mai buna solutie. Absenteismul masiv cred ca e cel mai bun vot de blam. Poate asa ne trezim si ii trezim si pe cei care sunt cu adevarat politicieni, lideri sau administratori. Cred in treaba asta si o sa fac tot cea ce pot ca lucrul asta sa se intample. Asta e ideea.

Asa ca planul meu pentru urmatorii 37 de ani este sa conving 90% din oamenii cu care am sa port de-a lungul timpului cel putin 2 discutii pe teme politice sa nu mearga la vot.

Anul asta trebuie sa fie anul ïn care trebuie sa scoatem toti "maxim din toate combinatiile", chiar daca nu avem nici macar una, iar ceilalti incearca sa ne convinga de lucrul asta.




Eu mi-am spus planul. Tu, care citesti aceste randuri, l-ai facut ?

In 2010 va urez sa "scoateti maxim din toate combinatiile" oricare ar fi acestea.

P.S. : Bogdan Aurescu, pentru cei care nu stiu, este, secretar de stat in Ministerul de Externe si s-a remarcat, printre altele, si prin castigarea procesului cu Ucraina de la Haga, unde a actionat magistral, ca un adevarat diplomat de prim rang. O sa va povestesc cu alta ocazie una din argumentatiile lui in acel proces, pentru ca nu cred ca multa lume stie detalii de la acel proces.

5 comentarii:

pELo spunea...

io-s de partea ta de mult timp. ca imn anti-vot propun piesa lu maximilian cu guess who si cedry2k - "vorbesti de parca ai stii". e pt ei, pt politicienii de 2 lei ---> "...vorbesti de parca-ai sti ce-i teama/ pt ziua care sta sa vina/ cand banii care maine vin azi se termina/ teama pt-un amarat de loc de munca/ la banii pe care mi-i iau n-am chef deloc de munca/ am spus teama, cand eu de unul singur nu contez/ la cum te-ai prezentat eu unul sigur nu votez/ nici tu nu crezi ce vorbesti, cand vorbesti, da' vorbesti/ vorbesti de parca-ai sti ce-nseamna/..." PS: tot n-ai rezolvat problema cu copy-pasteul... ;))

Unknown spunea...

Eu pot sa dau "paste"

Anonim spunea...

MaxiM am spus!!!

Eu spunea...

agree

Unknown spunea...

Pai daca sunteti de acord haideti sa incepem "revolutia".