joi, 10 ianuarie 2008

Servere Blocate si/sau Imbunatatiri la Site

Prima data , de dimineata, cand am incercat sa intru pe pagina Jurnalului National sa citesc despre incidentul aviatic si haosul din turnul de control am dat peste chestia de mai jos:




A doua oara mai pe la pranz incercand sa citesc aceeasi stire am dat peste "o alta problema", cu un text mai corporatist ce-i drept. Daca de dimineata cazusera serverele, pe la pranz baietii de la IT faceau update la site:




Acuma eu nu stiu daca schimbarea aia au facut-o pentru ca nu le mergeau serverele sau chiar fac "imbunatatiri" la site, ca nu sunt cititor fidel insa ce pot sa zic e ca mie imi placea mai mult treaba cu "cererile excesive". Atunci aveam macar impresia ca sunt o oaie intr-o turma nebuna care e ahtiata sa citeasca la prima ora jurnalul.ro.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eeee...pai mai dau si ei eroare..na... Ce rau esti! Ntz ntz ntz...

Unknown spunea...

Nu sunt rau. Zic si eu, atat. Cum nu sunt cititor de jurnalul mie mi s-a parut foarte haios ca de 2 ori in aceeasi zi, de dimineata si la pranz cand incercam si eu sa dau de stirea aia, sa gasesc site-ul "suspendat".