luni, 28 ianuarie 2008

Nu mai citesc cotidiene

Nu mai citesc cotidiene, gata.
De ce ? Pentru ca deja a devenit plictisitor. Am impresia ca stiu cine cu cine e, de ce se scriu articolele cum se scriu si asa mai departe.
Ultimul exemplu ieri.

Ieri au fost alegeri in partidul Antenelor, Jurnalului, Gazetei Sporturilor si a altor elemente media. Cum a fost acolo cu adevarat numai Dumnezeu stie? Greu de spus daca citesti numai un ziar pentru ca parerile jurnalistilor difera in functie de "culoarea tiparului":

-
Evenimentul Zilei zice ca a fost scandal
-
Jurnalul si ai sai colaboratori cand vine vorba de ograda proprie nu mai sunt asa de vehementi
-
Adevarul mentioneaza pe scurt cursul evenimentelor
-
Ziarul "Ziua" e pus si el pe scandal
-
Gandul ne spune si el de un "scandal monstru"
-
Cotidianul e “revolutionar”


Scor, daca imi ingaduiti, 4-2.
Pai imi mai vine mie sa cumpar ziare cand vad asa ceva? Mai pot eu sa-l citesc pe unu sau pe altul cand fiecare vede un eveniment in functie de "culoarea tiparului" din care e platit ?
Stiu ca deviez discutia insa abia acum cateva saptamani am citit un articol interesant din "The Times" despre relatia jurnalist - om de fotbal in Romania. Si nu e atat de irelevant pe cat ar putea parea la prima impresie.
Articolul, scris de Gabrielle Marcotti si intitulat "Give us a penny for your thoughts" vorbeste despre relatia dintre un jurnalist roman si seletionerul echipei nationale in care prezentatorul TV este acuzat de solicitare de bani de la jucători si antrenori in schimbul unor materiale de presa favorabile.
Se merita sa mai citesc cotidiene in Romania ?
Eu, desi am ajuns la concluzia ca "nu" de mai multa vreme abia azi m-am decis sa renunt.

Niciun comentariu: