marți, 9 octombrie 2007

Un altfel de networking - Wine networking


Vroiam sa va zic cate ceva despre SIAB pentru ca am fost joi (acum aproape o saptamana) acolo, la ziua presei, insa din lipsa de timp n-am mai ajuns sa va scriu impresiile mele.
Azi in schimb, cum n-am reusit saptamana trecuta, fac o alta reclama pe gratis.
Desi, sincer, eu as fi vrut un barter din oficiu cu o sticla pentru promovarea intensiva pe care le-o fac pe blog.


Ca sa se stie adevarul despre targul de masini, cei de la SIAB nu mi-au oferit Continental GT-ul pe gratis sau in sistem barter si astfel nu am mai scris nimic despre ei. Zgarcitii !!!

Revenind la oile noastre am aflat o chestie tare pentru amatorii de vinuri, printre care ma numar si eu. Si anume :
Evinoteca.ro si Vinexpert organizeaza un concurs inedit cu premii pentru utilizatorii site-ului Vinul.ro si lanseaza conceptul de "Wine Networking".
Prin "Wine Networking"ei isi propun sa stranga "oamenii in jurul vinului pentru povesti si amintiri placute. Astfel, 303 de sticle de Val Duna vor merge la iubitorii vinului bun ca sursa de inspiratie si motiv de strans vechi si noi prietenii."
PE SCURT despre concurs:

A. Concursul are ca premiu zilnic, o sticla de vin, care trebuie ridicata personal de fiecare castigator de la Galeria Vinexpert iar saptamanal o excursie la Crama Oprisor.
B. Castigatorul concursului se va trage la sorti dintre cei care au trimis urmatorul text la alti 2 prieteni si la adresa concurs@vinul.ro :
"Nu vreti sa degustam cateva vinuri Val Duna la Crama Oprisor?”
Participantii sunt rugati sa trimita e-mailul pana la ora 23.59 a fiecarei zile in curs.
Atentie! Concursul se adreseaza DOAR persoanelor in varsta de peste 18 ani.
Asta da networking de placere.

Niciun comentariu: