duminică, 16 septembrie 2007

Poli Iasi - DINAMO Bucuresti 2-5

Va promisesem cateva impresii din concediu insa evenimentele din ultima saptamana nu mi-au permis sa incropesc cateva randuri despre Nisipurile de aur, Astera, Jeep Safari, Bulgaria si alte cateva "chestii" de vacanta.
Am sa revin la un moment dat cu detalii.
Dar cat am lipsit din tara, in Romania lucrurile nu au stat pe loc. Ca de obicei scandaluri si prostie fara margini la tot pasul.
Daca despre IMBECILI am sa va vorbesc in postul urmator, la capitolul scandaluri, Mircea Rednic (cel care a readus speranta in sufletul dinamovistilor si bucuria suprema 4-2 in GHENceA), suparat pe ratarea calificarii in UCL si cu echipa, si-a dat demisia. Si cum suntem in plin campionat, solutia de avarie aleasa de conducatorii turci ai echipei a fost Walter Zenga, fostul mare portar al Interului, dar si fost antrenor al stelei.
In aceste conditii am zis ca e "musai" sa merg sa o vad pe Dinamo la Iasi, mai ales ca deplasarea s-a facut cu trenul (come ai vecchi tempi).
Asadar sambata dimineata am fugit la Iasi sa vad Dinamo in varianta "Zenga".



As vrea sa va povestesc cum a fost, dar sunt cam obosit pentru a mai descrie cat de cat coerent frantura de oras pe care am vazut-o, ascensiunea cu panta medie de 30 de grade de pe Copou ("Podu verde" pentru cunoscatori) pe care am urcat-o la intrecere cu jandarmeria romana, atmosfera de pe stadion, cele 90 de minute si drumul cu trenul. Asa ca va las pe voi sa vedeti filmuletul atasat acestui articol care reflecta din punctul meu de vedere cam cum au stat lucrurile la meci pe o vreme englezeasca in orasul cu 1000 de tuneluri.
P.S. UPDATE BONUS pentru ca nu am scris de Bulgaria, doua poze de la meci, din care una cu niste baieti care transpirau de cald. "Prietenii stiu de ce !"
Multumiri lui Vlad pentru amabilitatea lui la o ora asa de tarzie.



Hai noroc, sanatate si ne-om auzi cu bine, cine mai stie cand !!!

Niciun comentariu: