miercuri, 7 februarie 2007

Romanisme

Doua lucruri vreau sa mentionez azi.
Desi campania a inceput acum ceva vreme, nici acum nu reusesc sa inteleg ultima campanie a mai marilor de la protv. Ati auzit cu siguranta, daca va uitati la tv si la acest post sloganul de sfantul importat din state "valentine": "propune-i-o ! baga-i o valentina!"


Nu vreau sa fac comentarii pentru ca ar fi de prisos, la un asa text nu mai trebuie niciun comentariu. Stau doar si ma intreb cat timp le-a trebuit celor de la pro sa nascoceasca porcaria asta.
A doua chestie este legata de eurovizionul romanesc. Dupa cateva atentionari din partea catorva amici, am intrat si eu sa ascult ce aberatii muzicale mai propunem pentru europeni. Dupa ce anul trecut ne-am tornero cu traistariu(baiatul care se crede vedeta internationala numai pt ca a concertat in grecia si melodia lui a fost prezentata in toate radiourile pirat si cluburile capsunarilor din Italia si Spania) acum vad ca am trecut la alte tampenii romanesti. Ce m-a surprins cel mai mult a fost aparitia lui Marcelinio Pavel, omul cu aceeasi piesa, acelasi ritm , aceeasi lalaiala, aceeasi lllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dar cu versuri diferite. Pentru mai multe amanunte si scartaieli muzicale :

PLAY-LIST EUROVIZION ROMANIA 2007
O seara frumoasa dragii mei !

Niciun comentariu: