miercuri, 7 noiembrie 2012

InfoGraphic: Indicatorii de bază Google AdWords în trimestrul 3 2012

Sau mai bine zis: detalii despre cum se fac 100 de milioane de dolari în fiecare zi din Search și Display Advertising.

Google a publicat rezultatele pe trimestrul 3 din 2012 și așa cum era de așteptat indicatorii financiari arată foarte bine:





Conform raportului pentru investitori platforma de advertising AdWords, vaca de muls a celor de la Google, a avut încasări de 10,86 miliarde de dolari.

O analiză publicată recent de cei de la WordSteam spune că indicatorii de bază pentru Google AdWords în trimestrul 3 din 2012 arată cam așa:

- peste 100 de milioane de dolari încasări în fiecare zi din Search și Display Advertising;

A) Search Ads:
a) Vizualizări: 5,5 miliarde în fiecare zi;
b) CTR(click-through rate) mediu: 3,5%;
c) Click-uri: 192 de milioane pe zi ( -12,4% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
d) CPC(cost per click) mediu: 0,53 de dolari (-16,5% față de rezultatele din Q2 2012);
e) Rata de conversie: 5,63% (10,8 milioane de conversii pe zi).

B) Rețeaua de Display: 
a) Vizualizări: 25,6 miliarde în fiecare zi;
b) CTR(click-through rate) mediu: 0,18%;
c) Click-uri: 45,8 de milioane pe zi ( +13,8% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
d) CPC(cost per click) mediu: 0,35 de dolari (-18,2% față de rezultatele din Q2 2012);
e) Rata de conversie: 4,78% (2,2 milioane de conversii pe zi).

Calculând datele în funcție de industria în care activează firmele ce rulează campanii prin advertising-ul de la Google a reieșit că :
1- Cele 13 milioane de conversii zilnice generate de campaniile AdWords din trimestrul 3 2012 reprezintă nu doar business pentru Google, ci și mii de miliarde de dolari pentru advertiseri și implicit pentru economia mondială;
2- Firmele din sectorul financiar cheltuiesc cel mai mult pe Google AdWords(CPC mediu pe Search peste 3 dolari per click și peste 1 dolar pe Rețeaua de Display);
3- Reclamele cu oferte financiare au generat peste 1 milion de conversii pe zi;
4- Cel mai mare CTR îl au reclamele ce au la bază oferte de cumpărături(CTR mediu de 5,23%) și cele de călătorii(CTR mediu de 4,88%);
5- Reclamele cu oferte de job-uri și educație au cea mai mare rată de conversie(6,27%), urmate de cele de shopping(6,09%) și cele din zona de fitness și beauty(5,63%).

InfoGraphic-ul de mai jos vă prezintă mai multe detalii despre:
- ce înseamnă 24 de ore în universul Google AdWords,
- date relevante despre top 10 industrii și
- care sunt cei mai mari 5 advertiseri pe fiecare industrie în parte




Niciun comentariu: