Cât timp și câți bani dedică micile întreprinderi promovării pe canalele social media?
Ediția de anul acesta a studiului pe Social Media realizat de cei de la Vertical Response pe un eșantion de 462 de mici întreprinderi(sub 100 de angajați, iar 43% din cei chestionați au fost proprietarii business-ului sau CEO la companiile respective) arată că aproximativ două treimi din cei chestionați cheltuiesc mai mulți bani pentru promovarea pe canalele social media decât în 2011.
De asemenea, proporția celor care au mărit bugetul dedicat promovării pe canalele social media este de 4 ori mai mare decât a celor care au micșorat bugetul pentru social media.
Mulți dintre cei chestionați realizează valoarea pe care o au aceste canale în promovarea unui business de mici dimensiuni însă timpul și volumul de muncă aferent promovării par a fi unele dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă.
Cei mai mulți se focusează pe Facebook și Twitter, iar utilizarea celorlalte LinkedIn, Google+ sau Pinterest, rămân la cote destul de mici.
Dar ca să nu mai lungim vorba iată câteva infografice cu date despre acest studiu:
1- Timpul dedicat promovării pe canalele social media:
2- Cele mai utilizate canale de întreprinderile mici:
- 90% dintre cei chestionați folosesc Facebook, iar15% postează de câteva ori pe zi
- 70% folosesc Twitter, iar 21% twitt-uiesc de câteva ori pe zi
- 50% folosesc LinkedIn, dar doar 4% intră de mai multe ori pe zi pe acest canal
3- Blog:
4- Task-uri care consumă cel mai mult timp pentru promovarea business-ului pe canalele Social Media:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu