În ultimii 10 ani s-a schimbat foarte mult modul în care oamenii comunică între ei, felul în care mulți fac business sau modul în care ne facem cumpărăturile.
Schimbările acestea au adus și noi abordări, inclusiv pentru cei care lucrează în marketing.
Dacă acum 10 ani marketing-ul digital era mai mult un moft, acum această zonă de marketing ocupă o mare parte din timpul de lucru al unui om ce activează în acest domeniu, iar o parte importantă din acest timp e rezervată canalelor Social Media.
Pe zona Rețelelor Sociale acum 10 ani Friendster domina piața, avea cei mai mulți utilizatori. În 2003 a apărut Hi5 care la un moment dat ajunsese în top 3. De atunci și până acum am asistat la dispariția unora, transformarea altora și apariția unor noi jucători.
Iar azi în topul 3 după numărul de utilizatori avem Facebook, Twitter, Google+.
Dacă vreți să aflați situația la zi iată un infographic cu câteva date(Top 20 cei mai importanți jucători, Clubul rețelelor cu minim 100 de milioane de utilizatori etc.) despre cei mai importanți jucători din acest domeniu:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu