joi, 26 aprilie 2007

Nice Things

Ieri am vrut sa scriu despre SL (second life), dar din cauza timpului n-am mai apucat sa intinez cateva litere pe blog. Azi am vazut ca multi discuta despre SL (FHM a dat un party - pe blogul lui Comanescu) si cum nu vreau sa repet greseala hazetei doar il mentionez lasandu-va pe voi sa descoperiti lumea SL, e foarte interesa. Ca argument: e un fel de "Spania" pentru capsunari, iar avantajul este ca deocamdata sunt putini romani pe-acolo.


Ca bonus, pentru ca n-am avut inspiratia de a va povesti in avantpremiera despre SL, as vrea sa fac o recomandare celor pasionati de "Nou":
Ubuntu
, o alternativa la Windows. Programul este de mult pe piata si probabil ca sunt cativa dintre voi care au auzit de el, insa ultima versiune pe care am testat-o mi se pare cu adevarat reusita (6.2).
Totul gratuit !!!

Niciun comentariu: