joi, 7 decembrie 2006

pro VORBE de DUH



Ne-am bucurat de fotbal, uneori am suferit pentru "11 natarai care alearga dupa o mingie"-(cum spunea profesoara mea de chimie din liceu), alteori chiar am fost fascinati(remember SUA '94). In peisajul acestui fenomen neinteles de majoritatea femeilor mai apar insa si ratari incredibile, momente penibile sau ilare.
Si pentru a contribui la NEINTELESUL despre care vorbeam mai devreme, in decursul anilor unii oameni apropiati fenomenului, membri marcanti ai acestui fenomen vin sa ne surprinda si ei cu declaratii fara niciun sens.
Din partea lor pentru voi va prezint cateva din declaratiile culese de-a lungul timpului; atentie la Sorin Cartu- A.K.A. - Catenaccio :


"In fotbal este ca in patinaj artistic: cine marcheaza cele mai multe goluri, castiga!" (Reiner Calmund, fost presedinte Bayer Leverkusen)

"Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1." (Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)

"In mare acesta a fost un meci, care, daca s-ar fi desfasurat in alt mod, altul ar fi fost si rezultatul." (Eike Immel, portar Germania)

"Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!" (Andreas Moller, fost international german)

"Nu am probleme musculare, pentru ca nu am muschi." (Dietmar Hamann, fotbalist la FC Liverpool)

"Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!" (Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in campionatul 1994/95)

"Mircea Rednic ca antrenor e ca fierul de calcat: pe unde trece, parjoleste!" (Sorin Cartu)

6 mai 2000: Universitatea Craiova-FC Brasov 1-0, autogol Bodea min.66. "Craiova a castigat printr-un autogol ? Sa fie primit!" (Sorin Cartu)

Intrebat daca intentioneaza sa revina la Universitatea Craiova, desi semnase cu alta echipa pentru urmatorii doi ani, Sorin Cartu a raspuns: "Conteaza mai putin hartiile. Stiti cum e, omul se 'indoaie' la bani si la femei. La mine nu e cazul la femei." (Sorin Cartu)

"Putea fi 3-3!" (Ioan Sdrobis, antrenorul echipei FC Baia-Mare, dupa meciul Electroputere Craiova - FC Baia-Mare 8-1 disputat in campionatul 1994/95)


"Situatia este fara iesire, dar nu e critica." (Stefan Effenberg, fost international german)

"Exista o singura posibilitate: victoria, remiza sau infrangerea!" (Franz Beckenbauer)

"Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!" (Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul :-), in echipa nationala)

Cam atat am reusit eu sa gasesc la o fuga pe net. Daca mai aveti si altele, va rog sa continuati voi.

Niciun comentariu: