joi, 21 decembrie 2006

La vecchia signora ... pentru cunoscatori

Mai e putin si vine vacanta si pentru ca mai e putin pana la finalul anului am zis sa verific si eu evolutia "lucrurilor", oamenilor sau ideiilor care nu imi sunt "simpatice".
Si trecand de la una la alta am ajuns in dreptul "batranei doamne".
Pentru inceput am fost curios sa vad cum mai sta la capitolul realizari. Si am ramas chiar placut impresionat, batrana doamna este lider dupa ce fusese penalizata de "mai putin coruptii" forului superm. Surprins de evolutia in continua crestere a "actiunilor" doamnei noastre am mers mai departe si am inceput sa analizez desfasurarea actiunii in perioada in care eu m-am indepartat de "ea".


Bine, acum multi vor spune ca sunt carcotas, insa am vazut cam 10 sinopse si toate mi-au lasat aceeasi impresie. Desi a fost pedepsita prin ancheta Calciopoli pentru aranjamentele sub conducerea Triadei nu pot sa nu observ ca asa zisa noua conducere in colaborare cu arbitri internationali ce vegheaza asupra bunului mers al fenomenului continua procesul preluat de la Moggi.
Nu vreau sa revin acum asupra mult comentatului proces.
M-am amuzat foarte tare cand, la indemnul unui site strain nu romanesc (da???), am vazut imagini sugestive ale unei victorii mincinoase.
Si imediat mi-au venit in minte toate acele episoade pline de "glorie" furata.
Incet, incet doamna noastra creste si peste un an am sa ma amuz amar uitandu-ma la circul promovat de dragul banilor.
Cel mai greu moment pentru Triada a fost aprilie 1998. Acum mai bine de 8 ani de zile, pe 26 aprilie 1998 intr-un meci decisiv Inter mergea la Torino pentru confruntarea directa. La final 1-0 gol Del Piero min. 28, un meci trucat de arbitri, cu faulturi grosolane ale juventinilor nesanctionate, un penalty clar neacordat si multe multe eliminari, o victorie mincinoasa si un alt campionat (la 5 puncte diferenta) castigat de Triada. Acela a fost probabil cel mai greu moment din punct de vedere fotbalistic pentru Triada, insa peste care a reusit sa treaca cu brio ("qualche svista arbitrale" raspunsul donului Luciano la acuzele care curgeau din toate partile la finalul meciului. Intr-un final, fara dovezi clare cum spune coana justitica totul a fost dat uitarii.
Dupa mai bine de 8 ani de zile, adevarul iese la iveala, insa era prea tarziu.
Dar sa revenim in prezent. Acum batrana doamna este in serie B ( cu toate ca procurorul care a anchetat cazul a cerut C1) si binenteles ca isi continua marsul triumfal al meciurilor trantite in vazul tuturor iubitorilor fotbalului.
Iata doar un singur exemplu. 19 decembrie 2006, Bologna - Juventus 0-1 ( gol zice arbitru - Zalayeta ) numai ceilalti au vazut hent la preluare si o mingie care nu intra in poarta. Un alt GOOOLLL FANTOMA marca juventus.
Sa vedeti ce o sa ie la anul cand se intoarce batrana doamna in SERIE A. Pna atunci numai de bine

Niciun comentariu: