In cinstea noilor campioni EUROPA LEAGUE :
vineri, 14 mai 2010
Va recomand un articol despre Wikipedia Romania
Pe reportervirtual.ro a aparut un articol foarte interesant cu privire la ce se intampla pe Wikipedia Romania, locul unde toti isi dau cu parerea.
Din articol:
"Nu mă refer numai la cazul meu, dar în această speţă sunt atâtea şi atâtea alte cazuri. Prefer să scriu despre mine tocmai fiindcă nu doresc ca o parte a istoriei vieţii mele să fie falsificată de aceşti indivizi mediocri, dar cât se poate de răzbunători, iar pe de altă parte, trăind pe pielea mea astfel de momente cred că este cel mai indicat. Aceşti pseudoeditori nu sunt remunerati de nimeni pentru „munca” depusă pe acea pagină. Tot ceea ce-i ţine uniţi la acest proiect este invidia, ura şi dorinţa de răzbunare pe anumite personalităţi. Aceasta le-a dat avânt pentru a progresa într-o direcţie obscură şi mincinoasă cu privire la istoria sau cultura poporului român. O caracterizare sumară ar fi tocmai aceste rânduri scrise pe pagina unui utilizator care foloseşte pseudonimul Rebel şi pot fi citite la capitolul Perle: ”Abuzurile de la Wikipedia se fac de mai toţi administratorii, avânu-l pe Giku în fruntea lor. El este cel care “taie şi spânzură” ce nu-i convine, ce consideră dânsul că trebuie şters, se şterge, iar ce consideră majoritatea ramâne, pentru că dumnealui crede că aşa este corect. Un singur exemplu vreau să dau: articolul Nikita, a fost “contestat” de mai multe ori că nu are ce căuta într-o enciclopedie, iar dânsul, Mare Domn de Chişinău, care încă nu a împlinit vârsta majoratului, a considerat că e de cuviinţă ca articolul să ramână. De ce? Numai el ştie. Din păcate, nu este singurul, mulţi alţi administratori care se cred mari filozofi, care ne vorbesc din cărţi şi care îi atacă, apoi blochează, pe utlizatorii cu adevărat filozofi sau profesori sau scriitori,” închei citatul. Cam aşa funcţionează enciclopedia aşa-zis liberă: Wikipedia!"
Din articol:
"Nu mă refer numai la cazul meu, dar în această speţă sunt atâtea şi atâtea alte cazuri. Prefer să scriu despre mine tocmai fiindcă nu doresc ca o parte a istoriei vieţii mele să fie falsificată de aceşti indivizi mediocri, dar cât se poate de răzbunători, iar pe de altă parte, trăind pe pielea mea astfel de momente cred că este cel mai indicat. Aceşti pseudoeditori nu sunt remunerati de nimeni pentru „munca” depusă pe acea pagină. Tot ceea ce-i ţine uniţi la acest proiect este invidia, ura şi dorinţa de răzbunare pe anumite personalităţi. Aceasta le-a dat avânt pentru a progresa într-o direcţie obscură şi mincinoasă cu privire la istoria sau cultura poporului român. O caracterizare sumară ar fi tocmai aceste rânduri scrise pe pagina unui utilizator care foloseşte pseudonimul Rebel şi pot fi citite la capitolul Perle: ”Abuzurile de la Wikipedia se fac de mai toţi administratorii, avânu-l pe Giku în fruntea lor. El este cel care “taie şi spânzură” ce nu-i convine, ce consideră dânsul că trebuie şters, se şterge, iar ce consideră majoritatea ramâne, pentru că dumnealui crede că aşa este corect. Un singur exemplu vreau să dau: articolul Nikita, a fost “contestat” de mai multe ori că nu are ce căuta într-o enciclopedie, iar dânsul, Mare Domn de Chişinău, care încă nu a împlinit vârsta majoratului, a considerat că e de cuviinţă ca articolul să ramână. De ce? Numai el ştie. Din păcate, nu este singurul, mulţi alţi administratori care se cred mari filozofi, care ne vorbesc din cărţi şi care îi atacă, apoi blochează, pe utlizatorii cu adevărat filozofi sau profesori sau scriitori,” închei citatul. Cam aşa funcţionează enciclopedia aşa-zis liberă: Wikipedia!"
luni, 10 mai 2010
Yahoo! vrea sa se bata cu Google
Anul trecut, in septembrie, Yahoo! a anuntat lansarea unei campanii de promovare, "Yahoo! It’s You!", in incercarea de a stopa avantul Google. Valoarea totala a campaniei lansate de ei urma sa fie de 100 milioane de dolari.
In prima faza a campaniei, lansate in 28 septembrie 2009 si realizate de Ogilvy & Mather, Yahoo! a investit intre 15 si 25 de milioane dolari, iar rezultatele au fost sub asteptari, in special pe piata americana.
Spotul, principala "arma" a campaniei, il puteti vedea aici:
De la lansare si pana acum numarul vizitatorilor unici pe yahoo.com a scazut cu 2,6% pana la 155,6 milioane, iar "total page views" a scazut cu peste 11%.
In prima faza a campaniei, lansate in 28 septembrie 2009 si realizate de Ogilvy & Mather, Yahoo! a investit intre 15 si 25 de milioane dolari, iar rezultatele au fost sub asteptari, in special pe piata americana.
Spotul, principala "arma" a campaniei, il puteti vedea aici:
De la lansare si pana acum numarul vizitatorilor unici pe yahoo.com a scazut cu 2,6% pana la 155,6 milioane, iar "total page views" a scazut cu peste 11%.
joi, 29 aprilie 2010
Amala, Pazza Inter Amala
Cea mai frumoasa echipa din lume, cel mai bun jucator din lume, cel mai bun pasator din lume, toti suporterii Barcelonei, politistii si nici fanaticii n-au reusit sa opreasca Inter-ul din drumul catre finala Champions League, editia 2009-2010.
Si au incercat in toate felurile posibile "remuntada" lor, mai putin prin fotbalul lor spectaculos. Au uitat de fotbal si s-au apucat de altceva.
Au inceput cu o campanie de promovare:"REMUNTADA - Ens hi deixarem la pell":
Si au incitat spiritele catalane:
- La aterizarea pe aeroportul din Barcelona, Mourinho si jucatorii Inter-ului au fost scuipati de suporterii catalani.
- Acelasi episod se repeta la conferinta de presa.
Si au incercat in toate felurile posibile "remuntada" lor, mai putin prin fotbalul lor spectaculos. Au uitat de fotbal si s-au apucat de altceva.
Au inceput cu o campanie de promovare:"REMUNTADA - Ens hi deixarem la pell":
Si au incitat spiritele catalane:
- La aterizarea pe aeroportul din Barcelona, Mourinho si jucatorii Inter-ului au fost scuipati de suporterii catalani.
- Acelasi episod se repeta la conferinta de presa.
luni, 26 aprilie 2010
Kapitalism - reteta secreta a capitalismului romanesc
Un film cu personaje reale, realizat de ARTE, pe care trebuie sa-l vedeti:
vineri, 16 aprilie 2010
sa sau sa nu sarbatorim ?
Nu cred ca barbatii au nevoie de o zi a lor pentru ca barbatii sarbatoresc chiar si in zilele fara insemnatate.
De exemplu: daca barbatul "X" e suporter si echipa lui castiga in saisprezecimile cupei impotriva echipei avantul prabusirea din liga a 10-a barbatul va sarbatori intr-un fel sau altul.
Bergenbier insa, din dorinta de a iesi in fata cu ceva, crede si incearca sa convinga poporul ca barbatii, pentru tot cea ce fac ei pe planeta asta, au nevoie de o zi a lor. Asa ca si in 2010 vin cu campania "Ziua Barbatului".
De exemplu: daca barbatul "X" e suporter si echipa lui castiga in saisprezecimile cupei impotriva echipei avantul prabusirea din liga a 10-a barbatul va sarbatori intr-un fel sau altul.
Bergenbier insa, din dorinta de a iesi in fata cu ceva, crede si incearca sa convinga poporul ca barbatii, pentru tot cea ce fac ei pe planeta asta, au nevoie de o zi a lor. Asa ca si in 2010 vin cu campania "Ziua Barbatului".
marți, 13 aprilie 2010
luni, 29 martie 2010
luni, 22 martie 2010
zvon cu Schroeder in locul lui Corneteanu la Adevarul Holding
Pe net umbla de ceva timp ideea ca Dinu Patriciu vrea sa controleze mai puternic trustul sau, Adevarul Holding, locul in care Razvan Corneteanu, actual director general, dicteaza si controleaza absolut orice, fie ca e vorba de achizitii sau cheltuieli, sau mai bine zis orice actiune si orice om .
vineri, 19 martie 2010
Bancile romanesti, un rau al economiei
Am mai spus-o si vreau sa ma repet an de an pana ori "mor" bancile, desi e practic imposibil ori isi schimba practicile hotesti:
Bancile din Romania sunt mai “rele” decat camatarii. In tara asta e mai bine sa te imprumuti de la camatari decat de la banci. Camatarii sunt chiar cinstiti fata de bancile de la noi. Si pe langa faptul ca nu sunt cinstite, bancile de la noi nici macar nu isi asuma un risc pe cand camatarii da.
Nu stiu daca stiti insa abia de anul trecut bancile din Romania au fost obligate sa foloseasca indicatori transparenti la stabilirea dobanzilor pentru credite, iar ROBOR 3M si EURIBOR 3M sunt cei mai folositi in acest sens.
In ultimul an ROBOR si EURIBOR, dobanzile la care se imprumuta bancile pe piata interbancara, au scazut destul de mult. ROBOR 3M a scazut de la un 15,25(in 19 februarie 2009) la un 6,02(18 martie 2010). La euro tendinta e cam aceeasi, EURIBOR-ul 3M scazand de la 1,584(19 februarie 2009) la 0,643(18 martie 2010). Scazand cei doi indicatori normal ar fi ca si dobanzile creditelor in lei, respectiv euro sa scada semnificativ, numai ca nu e asa, scaderile fiind extrem de mici in raport cu scaderile indicatorilor.
Bancile din Romania sunt mai “rele” decat camatarii. In tara asta e mai bine sa te imprumuti de la camatari decat de la banci. Camatarii sunt chiar cinstiti fata de bancile de la noi. Si pe langa faptul ca nu sunt cinstite, bancile de la noi nici macar nu isi asuma un risc pe cand camatarii da.
Nu stiu daca stiti insa abia de anul trecut bancile din Romania au fost obligate sa foloseasca indicatori transparenti la stabilirea dobanzilor pentru credite, iar ROBOR 3M si EURIBOR 3M sunt cei mai folositi in acest sens.
In ultimul an ROBOR si EURIBOR, dobanzile la care se imprumuta bancile pe piata interbancara, au scazut destul de mult. ROBOR 3M a scazut de la un 15,25(in 19 februarie 2009) la un 6,02(18 martie 2010). La euro tendinta e cam aceeasi, EURIBOR-ul 3M scazand de la 1,584(19 februarie 2009) la 0,643(18 martie 2010). Scazand cei doi indicatori normal ar fi ca si dobanzile creditelor in lei, respectiv euro sa scada semnificativ, numai ca nu e asa, scaderile fiind extrem de mici in raport cu scaderile indicatorilor.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)