vineri, 16 aprilie 2010

sa sau sa nu sarbatorim ?

Nu cred ca barbatii au nevoie de o zi a lor pentru ca barbatii sarbatoresc chiar si in zilele fara insemnatate.
De exemplu: daca barbatul "X" e suporter si echipa lui castiga in saisprezecimile cupei impotriva echipei avantul prabusirea din liga a 10-a barbatul va sarbatori intr-un fel sau altul.

Bergenbier insa, din dorinta de a iesi in fata cu ceva, crede si incearca sa convinga poporul ca barbatii, pentru tot cea ce fac ei pe planeta asta, au nevoie de o zi a lor. Asa ca si in 2010 vin cu campania "Ziua Barbatului".


Anul asta spotul lor prezinta cateva specimene noi, mai aproape de barbatul bautor de bere: mesterii, iubitorii de animale bine preparate, activistii miscarii anti-broccoli, antrenorii din fata televizorului, iubitorii de frumos etc.
Detalii mai jos:




In trecut il aveam pe barbatul dominat, un fel de Dorel(de la Unirea) chinuit de o femeie(varianta prescurtata a "colegilor" din spoturile Unirea):

6 comentarii:

pELo spunea...

cu criza asta nu mai au gloante de leo burnett, nu ?! ;)) oricum, voi bea pentru editia asta speciala... :D

Unknown spunea...

Nu stiu daca mai au sau nu gloante. In mod normal, in criza, ar trebui sa fie mai multe gloante pe teava, dar poate ca asta e strategia castigatoare si nu vor sa testeze acum alte variante.

Anonim spunea...

deci, nu ne-ai spus daca vei sarbatori sau nu, daca esti ori ba de acord cu asta...doar ne-ai descris clipurile campaniei...ceea ce stiam deja...

Unknown spunea...

Am zis la inceput ca eu nu cred ca barbatii au nevoie de o zi dedicata pentru a sarbatori ceva.
Si am dat char exemplul cu meciul de fotbal.
Barbatii sarbatoresc orice prostie. Nu cred ca au nevoie de o zi dedicata lor.

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Lui ... g@br! !
~
Nu-i nevoie de o ZI anume, aşa-i !
~
Cred că voi folosi şi eu videoclipul cu replica : "Nu mai eşti bărbatul de care m-am îndrăgostit" ... DECI ... tot noi suntem "de vină" dacă ne "lăsăm ... manipulaţi" (dacă SATISFACEM "capricii") !
~
Cornelius,

Unknown spunea...

Eu n-am nevoie de o zi anume. Am multe zile pe an sa sarbatoresc, dar nici nu beau Bergenbier.
URSUS rules !