vineri, 2 noiembrie 2012
Ce frumoasă-i presa din țara asta
Poți începe analiza cu orice articol din presa românească legat de Dinamo și Dario Bonetti de când e omul ăsta la club. Chiar oricare.
Ce contează că a câștigat o Cupă și o SuperCupă cu o echipă mai slabă ca cea a tristului Andone care nici măcar apărarea nu a reușit să o repună pe roate.
Demisia, demisia, demisia!!! Ăsta e cuvântul de ordine în presa de la noi la adresa omului ăsta.
Inclusiv tristul ăla de Ghionoaia, din lipsă de atenție, s-a apucat de baliverne.
Doar, doar l-o mai auzi/citi și pe el cineva. Marele jurnalist al poporului. Probabil viitor președinte al țării.
Și tot așa, săptămână de săptămână în presă vedeai doar: Demisia, demisia, demisia!!!
joi, 1 noiembrie 2012
Analiză: Vizibilitatea cluburilor din Premier League în mediul online
Manchester United, Chelsea și Arsenal sunt echipele câștigătoare când vine vorba de vizibilitatea online a cluburilor de fotbal din Premier League, conform unui studiu din luna octombrie al celor de la SearchMetrics.
Dintre toate cluburile ce activează în Premier League, prima divizie a fotbalului englez, Chelsea este echipa cu cea mai mare vizibilitate pe canalele Social Media, în timp ce Manchester United câștigă la capitolul vizibilitate pe motorul de căutare Google.
Simplificând, raportul arată că atunci când vine vorba de fotbal cei mai mulți oameni din Marea Britanie share-uiesc link-uri despre Chelsea și caută știri despre Manchester United.
Analiza strict pe social media arată un câștigător detașat, Chelsea, urmată la o distanță apreciabilă de Manchester United și Arsenal, iar celelalte cluburi la o distanță calculabilă în ani lumină.
Vizibilitatea cluburilor din Premier League pe canalele social media arată așa:
Dintre toate cluburile ce activează în Premier League, prima divizie a fotbalului englez, Chelsea este echipa cu cea mai mare vizibilitate pe canalele Social Media, în timp ce Manchester United câștigă la capitolul vizibilitate pe motorul de căutare Google.
Simplificând, raportul arată că atunci când vine vorba de fotbal cei mai mulți oameni din Marea Britanie share-uiesc link-uri despre Chelsea și caută știri despre Manchester United.
Analiza strict pe social media arată un câștigător detașat, Chelsea, urmată la o distanță apreciabilă de Manchester United și Arsenal, iar celelalte cluburi la o distanță calculabilă în ani lumină.
Vizibilitatea cluburilor din Premier League pe canalele social media arată așa:
marți, 30 octombrie 2012
Infographic IBM: Are CMOs Ready For The Digital Marketing Era?
Cu toții suntem conștienți de schimbările ce au loc zi de zi în business, pe piețele financiare ș.a.m.d.
La fel se întâmplă și în marketing, un domeniu care se schimbă radical de ceva vreme și care cu trecerea timpului va deveni, zic eu, cel mai important pilon al unei companii.
Mulți marketeri observă schimbările(digitalizarea de exemplu), dar încă nu există răspunsuri clare când vine vorba de ce va fi marketing-ul peste 5,10 ani.
În încercarea de a găsi câteva răspunsuri IBM a făcut un studiu adresat oamenilor de marketing.
Au răspuns la apel peste 1.700 de directori de marketing din peste 64 de țări, fiind probabil cel mai mare studiu de marketing făcut vreodată.
Care au fost descoperirile? În infografic-ul de mai jos puteți găsi câteva răspunsuri.
La fel se întâmplă și în marketing, un domeniu care se schimbă radical de ceva vreme și care cu trecerea timpului va deveni, zic eu, cel mai important pilon al unei companii.
Mulți marketeri observă schimbările(digitalizarea de exemplu), dar încă nu există răspunsuri clare când vine vorba de ce va fi marketing-ul peste 5,10 ani.
În încercarea de a găsi câteva răspunsuri IBM a făcut un studiu adresat oamenilor de marketing.
Au răspuns la apel peste 1.700 de directori de marketing din peste 64 de țări, fiind probabil cel mai mare studiu de marketing făcut vreodată.
Care au fost descoperirile? În infografic-ul de mai jos puteți găsi câteva răspunsuri.
vineri, 26 octombrie 2012
How facebook became a paid social platform
Facebook Promote: give us money or only 10% of your friends will see your posts.
Lately my fb. friends have been missing out new information posted on the platform, because fb. is strangling my feeds so that they don't appear on all of my fb. friends pages, all the time, like they used to.
joi, 25 octombrie 2012
miercuri, 24 octombrie 2012
sâmbătă, 20 octombrie 2012
Obosit, plictisit scriu știri BOMBĂ după miezul nopții
Obosiți rău ăștia din presă. Bă da rău, rău de tot.
După Dinamo - Bistrița, un băiat s-a apucat să dea știri, pe la 12 jumate noaptea.
El săracu' nu vroia să scrie că era obosit, plictisit, fără chef de muncă și nici nu văzuse meciul.
Plictisit, obosit și fără chef de muncă cum era se uitase la o reluare a unui meci jucat de echipa favorită în 15 septembrie 2012.
Numai că vezi tu acu', acu' cam pe la 23:30(cam când se culcă babele alea petrecărețe), era o problemă ce să mai:
Vezi tu, săracu' de el era la muncă și șef-su, ăla care respiră greu și care dă numai știri BOMBĂ, îi cerea să muncească, înțelegi? Adică să bage știri BOMBĂ pe site.
Bă și se codi odată, bă și se codi de două ori, ba chiar și de trei ori, de trecu' aproape un ceas.
Bă da după o oră veni ăla de respira greu, îi aruncă două respirații în ceafă și-i zisă să bage pe site un articol despre meciul Dinamo-Bistrița care tocmai se sfârșise.
vineri, 19 octombrie 2012
O scurtă poveste în 6 pași despre relația: Dinamo București - Suporteri
1- Alaltăieri se știa că meciul DINAMO București - Gloria Bistrița se joacă pe Arena Națională.
2- Ieri, prin intermediul presei, au anunțat că meciul se va juca în Ștefan cel Mare (din cauza unui cub ce nu putea fi ridicat de pe Arena Națională - după o chermesă a unor cetățeni).
3- Azi, după ce și-au dat seama că e doar un amărât de cub, l-au dat la o parte și au anunțat că meciul se joacă pe Arena Națională!
Abonați-vă la:
Postări (Atom)