Organic vs. Paid Search pe motoarele de căutare: Cei de la GroupM au făcut un studiu din care a reieșit că rezultatele generate în mod organic pe motoarele de cautare sunt mult mai click-uite decât bannerele de promovare aflate în partea superioară a paginii cu rezultate.
Astfel, în urma unei analizei pe un total de 1,4 miliarde de căutări a reieșit că 94% din click-uri sunt efectuate pe rezultatele generate în mod organic și doar 6% pe cele “paid search”.
Alte date interesante din această analiză:
- Femeile sunt mai predispuse în a face click pe rezultatele din zona paid search decât bărbații: (53% femei – 47% bărbați)
- Cu cât se înaintează în vârstă cu atât numărul de click-uri pe paid search este mai mare:
a) 5% click (până la vârsta de 17 ani)
b) 11% click pentru cei cu vârsta între 18 și 24 de ani
c) 18% click pentru cei cu vârsta între 25 și 34 de ani
c) 21% click pentru cei cu vârsta între 35 și 44 de ani
c) 21% click pentru cei cu vârsta între 45 și 54 de ani
d) 23% click pentru cei cu vârsta mai mare de 54 de ani
- Rata de succes la căutările pe motoarele cele mai importante:
a) Google: 91%
b) Bing: 74%
- Clickthrough rate-ul(CTR) pentru rezultatele generate în mod organic:
Bugetele de advertising: Un survey realizat de empty13 Group a arătat că 35% din cei chestionați(500 de marketeri din Marea Britanie) își vor mări bugetul pentru campaniile digitale, iar o treime își vor mări bugetul pentru TV. 58% au menționat că nu își vor mări bugetul dedicat printului. Conform persoanelor intervievate, cele mai importante platforme de comunicare pentru brandurile lor în 2013 vor fi: social media(25%), online(13%), console(12%).
Traficul de pe device-uri mobile: Un studiu realizat de cei de la IAB arată că 37% din site-urile din Marea Britanie au și o variantă dedicată device-urilor mobile. Tot aici se menționează că internauții care merg pe site-urile optimizate pentru device-uri mobile vizitează mai multe pagini(19 pagini în medie) decât atunci când sunt pe site-urile care nu sunt optimizate(12 pagini în medie).
Vânzările prin canale social media: un studiu realizat la cererea celor de la eBay arată că vânzările realizate prin intermediul canalelor social media de către retailerii din Marea Britanie vor crește cu aproximativ 38% până în 2014(aprroximativ 367 milioane de euro). Creșterea va veni în special de la retailerii care target-ează consumatorii cu oferte personalizate.
Cumpărături direct din Facebook: Un studiu realizat de The Beans Group arată că 91% din cei cu vârsta între 16 și 24 de ani.
Fanii de pe Facebook: O analiză asupra comportamentului de cumpărare al fanilor Play.com de pe Facebook a arătat că, în medie, consumatorii care au fost atrași de una din campaniile de promovare de pe Facebook cheltuiesc cu aproximativ 25% mai mulți bani pe site-ul companiei decît cumpărătorii care nu au fost atrași de acele campanii.
Mai mult de atât, cei care au făcut prima achiziție pe Play.com venind de pe facebook au cheltuit cu 30% mai mult decât media cumpărătorilor aflați în primul an pe Play.com
Pinterest și Instagram: Experian Hitwise a publicat un raport ce arată că Pinterest este pe locul 4 în topul rețelelor sociale din America și pe locul 14 în Marea Britanie. Conform raportului americanii petrec în medie 15 minute per sesiune, în timp ce britanicii 9 minute. De asemenea raportul menționează și faptul că americanii preferă să viziteze Pinterest direct din contul de facebook, în timp ce britanicii preferă să acceseze site-ul direct din Google.
Raportul arată și creșterile masive de trafic înregistrate de Instagram în ultimul an.
Mai jos detalii cu creșterile realizate de Pinterest și Instagram în ultimele luni:
Cărți interesante despre digital marketing:
- The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly – David Meerman Scott
- Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation – Damian Ryan and Calvin Jones
- Marketing in the Age of Google: Your Online Strategy IS Your Business Strategy – Vanessa Fox
- The Best Digital Marketing Campaigns in the World: Mastering the Art of Customer Engagement – Damian Ryan and Calvin Jones
- The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success – Rick Mathieson
- Brand Media Strategy: Integrating Communications Planning in the Digital Age – Antony Young
- The Social Media Marketing Book – Dan Zarrella
- Citation Labs Link Building Book – Garrett French and Ben Wills
- Search Engine Land’s Guide to SEO – Search Engine Land
- The Principles of Beautiful Website Design, 2nd Edition – Jason Beaird / Sitepoint
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu