marți, 21 august 2012

Retragerea definitivă

1- Acum o lună și două săptămâni un domn ce vrea să fie președintele țării zice o chestie în plenul celor două camere, în direct în fața tuturor:
-  "Veti fi sau nu suspendat azi, veti fi sau nu demis, de verdictul poporului, ne cam despartim. Daca nu veti fi demis la referendum, eu, Crin Antonescu, ma retrag definitiv din viata politica" - sursa aici

2- La o săptămână după, în direct la o emisiune:
- "Dar, in orice conditii, daca Traian Basescu se intoarce presedinte, nu numai ca imi tin promisiunea, chiar daca nu a fost exact asta, nu am de gand sa o discut, s-o negociez, pentru ca din punctul meu de vedere nu mai are rost" - sursa aici  

3- Azi, în direct pe toate posturile:
- "Da, am spus ca daca Traian Basescu nu va fi demis, ma voi retrage din politica. Nu ma retrag din politica, pentru ca Basescu a fost demis in realitate pe fond" - sursa aici


Niciun comentariu: