joi, 11 iunie 2009

Prezicatorul

Desi nu ma consider un blogger vreau sa fac si eu o predictie, ca vad ca printre ei e la moda treaba asta, in special la cei din presa. Ce face SENZATIONALUL asta domne?!?!


Si in plus mai am o chestie, un vis: mi-ar placea si mie sa fiu prezicator de-ala care vorbeste de atentate si cutremure dupa ce s-au intamplat, dar mai am pana acolo.
Revenind la predictie, a zis unul ca se inchid ziarele locale de la Publimedia si au sarit toti in sus.
Am vazut ca sunt unii care zic ca se inchid incepand de luni si cum am un pariu cu niste colegi pe tema asta, vreau sa va zic si voua ca eu nu cred ca se vor inchide de luni localele de la Publimedia, si nici peste o saptamana si nici peste 2 saptamani.
Am pariat niste acadele Chupa Chups si niste oua Kinder pe tema asta.
Se mai baga careva la pariu cu "Prezicatorul"?

Niciun comentariu: