miercuri, 24 noiembrie 2010

Comunicarea: diferențele dintre bărbați și femei

Fac o mică intruziune și revin pentru câteva momente în mediul online.
Pentru că petrec mai puțin timp online am mai mult timp pentru diverse activități pe care le-am neglijat în ultima perioadă.

Una dintre activități e cititul, iar acum sunt la un subiect drag mie, "comunicarea". Și pentru că am vrut să citesc ceva actual și de calitate am dat o raită prin librării în căutarea unor titluri de referință pe tema asta. Problema e că mulți autori din ziua de azi adaugă la titlul cărții și sintagma "best seller", de parcă tot ce se publică azi e de calitate și se vinde ca pâinea caldă.

Mai toți autorii, în ziua de azi, au pe copertă eticheta "best seller" sau review-uri pline de cuvinte "eroice", scrise pe burtă de anumite instituții sau oameni celebri la care se adaugă, ca și la filme, o descriere care e mai bună decât cartea în sine. Nu vreau să mă apuc acuma să înșirui o listă întreagă de titluri, presupun că mulți s-au lovit de problema cărților mult prea lăudate care i-au dezamăgit atunci când le-au citit.

Sincer vă zic că nu am găsit absolut nimic care să merite măcar un leu cheltuit. Numai că, spre norocul meu, a fost cineva care mi-a adus aminte de o lucrare mai veche de o foarte bună calitate:


Allan Pease - "Why Men Don't Listen & Women Can't Read Maps"

O carte despre diferentele de comunicare dintre bărbați și femei, axată în special pe răspunsuri la întrebarea "De ce fiecare reacționează diferit în situații identice?"

Dar pentru că eu cred și susțin că oamenii / lucrările de calitate se fac și ar trebui să se facă remarcate prin cea ce oferă nu prin laude nemeritate oferite de alții vă rog să priviți si să judecați singuri:







2 comentarii:

SoP spunea...

am eu o carte exact despre acest subiect: "de ce barbatii se uita la televizor si femeile in oglinda". si sunt aproape sigur ca e scrisa de nenea asta si sotia lui. cu siguranta un capitol trateaza exact acest subiect, cu citirea hartilor.

Unknown spunea...

Ti-a placut tie partea cu citirea hartilor !