miercuri, 17 noiembrie 2010

Bancurile zilei

La biserică, preotul se întâlnește cu un tânăr enoriaș:
- Ce te aduce pe la biserică, Sorine?
- Iaca părinte, am venit să mă spovedesc.
- Nu-i nevoie, ți-am citit blogul...

Un moș merge la doctor. Acesta îl întreabă:
- Cum stai cu inima, cu plămânii?
- Foarte bine.
- Dar e ceva care te supără?
- Da, am o problemă: când fac sex, aud fluierături în urechi.
- Ce vârstă ai mata?
- 83 de ani.
- Păi la 83 de ani ce ai vrea să auzi, aplauze???


Țiganca: Văleu, țigane!... E un păianjen pe perete!...
Țiganu': Da' ce-ai vrea, fă, să fie?!?.... Un Rembrandt?!?.....

Sună telefonul. Ridică receptorul tatăl a trei fete:
- Tu ești, broscuțo? se aude o voce de bărbat.


- Nu! Eu sunt proprietarul lacului! - răspunde tatăl.

"Bursa" este cea mai bună metodă de a lua banii oamenilor care se cred deștepți. Pentru proști se folosește "Loto".

Doua blonde la o recepție simandicoasă, după ce au defilat pe la bufet una-i spune celeilalte:
- Dragă, hai sa plecăm! Vinul cică e vechi, iar icrele sunt negre!

Niciun comentariu: