In Romania vincono i LADRI E SCARSI(shtoia - DINAMO 3-1):
e non lo dico io, lo dice un amico: "UEFA e FIFA non dicono niente se un difensore fa fallo su 2 attacanti. Non esiste questa regola: il fallo su due attacanti!
E cosi rimane una semplice svista arbitrale!"
Però, in Italia non e sempre cosi, e non lo dico io:
joi, 8 noiembrie 2012
miercuri, 7 noiembrie 2012
InfoGraphic: Indicatorii de bază Google AdWords în trimestrul 3 2012
Sau mai bine zis: detalii despre cum se fac 100 de milioane de dolari în fiecare zi din Search și Display Advertising.
Google a publicat rezultatele pe trimestrul 3 din 2012 și așa cum era de așteptat indicatorii financiari arată foarte bine:
Conform raportului pentru investitori platforma de advertising AdWords, vaca de muls a celor de la Google, a avut încasări de 10,86 miliarde de dolari.
O analiză publicată recent de cei de la WordSteam spune că indicatorii de bază pentru Google AdWords în trimestrul 3 din 2012 arată cam așa:
- peste 100 de milioane de dolari încasări în fiecare zi din Search și Display Advertising;
A) Search Ads:
a) Vizualizări: 5,5 miliarde în fiecare zi;
b) CTR(click-through rate) mediu: 3,5%;
c) Click-uri: 192 de milioane pe zi ( -12,4% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
- ce înseamnă 24 de ore în universul Google AdWords,
- date relevante despre top 10 industrii și
- care sunt cei mai mari 5 advertiseri pe fiecare industrie în parte
Google a publicat rezultatele pe trimestrul 3 din 2012 și așa cum era de așteptat indicatorii financiari arată foarte bine:
Conform raportului pentru investitori platforma de advertising AdWords, vaca de muls a celor de la Google, a avut încasări de 10,86 miliarde de dolari.
O analiză publicată recent de cei de la WordSteam spune că indicatorii de bază pentru Google AdWords în trimestrul 3 din 2012 arată cam așa:
- peste 100 de milioane de dolari încasări în fiecare zi din Search și Display Advertising;
A) Search Ads:
a) Vizualizări: 5,5 miliarde în fiecare zi;
b) CTR(click-through rate) mediu: 3,5%;
c) Click-uri: 192 de milioane pe zi ( -12,4% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
d) CPC(cost per click) mediu: 0,53 de dolari (-16,5% față de rezultatele din Q2 2012);
e) Rata de conversie: 5,63% (10,8 milioane de conversii pe zi).
B) Rețeaua de Display:
a) Vizualizări: 25,6 miliarde în fiecare zi;
b) CTR(click-through rate) mediu: 0,18%;
c) Click-uri: 45,8 de milioane pe zi ( +13,8% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
Calculând datele în funcție de industria în care activează firmele ce rulează campanii prin advertising-ul de la Google a reieșit că :
1- Cele 13 milioane de conversii zilnice generate de campaniile AdWords din trimestrul 3 2012 reprezintă nu doar business pentru Google, ci și mii de miliarde de dolari pentru advertiseri și implicit pentru economia mondială;
2- Firmele din sectorul financiar cheltuiesc cel mai mult pe Google AdWords(CPC mediu pe Search peste 3 dolari per click și peste 1 dolar pe Rețeaua de Display);
3- Reclamele cu oferte financiare au generat peste 1 milion de conversii pe zi;
4- Cel mai mare CTR îl au reclamele ce au la bază oferte de cumpărături(CTR mediu de 5,23%) și cele de călătorii(CTR mediu de 4,88%);
5- Reclamele cu oferte de job-uri și educație au cea mai mare rată de conversie(6,27%), urmate de cele de shopping(6,09%) și cele din zona de fitness și beauty(5,63%).
InfoGraphic-ul de mai jos vă prezintă mai multe detalii despre:b) CTR(click-through rate) mediu: 0,18%;
c) Click-uri: 45,8 de milioane pe zi ( +13,8% în comparație cu trimestrul 2 din 2012);
d) CPC(cost per click) mediu: 0,35 de dolari (-18,2% față de rezultatele din Q2 2012);
e) Rata de conversie: 4,78% (2,2 milioane de conversii pe zi).
Calculând datele în funcție de industria în care activează firmele ce rulează campanii prin advertising-ul de la Google a reieșit că :
1- Cele 13 milioane de conversii zilnice generate de campaniile AdWords din trimestrul 3 2012 reprezintă nu doar business pentru Google, ci și mii de miliarde de dolari pentru advertiseri și implicit pentru economia mondială;
2- Firmele din sectorul financiar cheltuiesc cel mai mult pe Google AdWords(CPC mediu pe Search peste 3 dolari per click și peste 1 dolar pe Rețeaua de Display);
3- Reclamele cu oferte financiare au generat peste 1 milion de conversii pe zi;
4- Cel mai mare CTR îl au reclamele ce au la bază oferte de cumpărături(CTR mediu de 5,23%) și cele de călătorii(CTR mediu de 4,88%);
5- Reclamele cu oferte de job-uri și educație au cea mai mare rată de conversie(6,27%), urmate de cele de shopping(6,09%) și cele din zona de fitness și beauty(5,63%).
- ce înseamnă 24 de ore în universul Google AdWords,
- date relevante despre top 10 industrii și
- care sunt cei mai mari 5 advertiseri pe fiecare industrie în parte
Seara de Hip-Hop: Bituri vechi, versuri noi
Craiova Independent Artists(4 la număr: Byga, Dj Hash, Phila și Rashid), născuți în Craiova prin 2004, cu voci bune pe bituri vechi atașate la versuri noi:
marți, 6 noiembrie 2012
MicroStudiu: Ce tactici de digital marketing vor folosi Brand Managerii în 2013?
Un studiu realizat de cei de la Balihoo pe o bază de 384 de Brand Manageri arată că cele mai des folosite tactici de digital marketing în 2012 sunt:
1- Alte canale social media(Twitter, LinkedIn etc.) - 75,52%
2- Facebook - 69,27%
3- SEO - 66,15%
Când vine vorba de planificarea pentru 2013 cele mai importante ar fi:
1- Alte canale social media(Twitter, LinkedIn etc.) - 75,52%
2- Facebook - 69,27%
3- SEO - 66,15%
Când vine vorba de planificarea pentru 2013 cele mai importante ar fi:
luni, 5 noiembrie 2012
Știrea zilei în 4 acte:
1- Unii dau știrea așa:
HAOS la National Arena! Stelistii ii alearga pe dinamovisti, iar jandarmii se bat cu ambele tabere! 8 fani ai Stelei au fost retinuti, un politist si-a pierdut pistolul!
2- Video:
3 - Știrea "...aproximativ 30 de suporteri alearga cu disperare. Ba chiar se si calca in picioare dupa ce unul striga "la dreapta, toata lumea la dreapta". Apoi insa apare si SINGURUL jandarm care alerga dupa ei".
4- Imaginile cu cea ce s-a întâmplat:
HAOS la National Arena! Stelistii ii alearga pe dinamovisti, iar jandarmii se bat cu ambele tabere! 8 fani ai Stelei au fost retinuti, un politist si-a pierdut pistolul!
2- Video:
3 - Știrea "...aproximativ 30 de suporteri alearga cu disperare. Ba chiar se si calca in picioare dupa ce unul striga "la dreapta, toata lumea la dreapta". Apoi insa apare si SINGURUL jandarm care alerga dupa ei".
4- Imaginile cu cea ce s-a întâmplat:
vineri, 2 noiembrie 2012
Ce frumoasă-i presa din țara asta
Poți începe analiza cu orice articol din presa românească legat de Dinamo și Dario Bonetti de când e omul ăsta la club. Chiar oricare.
Ce contează că a câștigat o Cupă și o SuperCupă cu o echipă mai slabă ca cea a tristului Andone care nici măcar apărarea nu a reușit să o repună pe roate.
Demisia, demisia, demisia!!! Ăsta e cuvântul de ordine în presa de la noi la adresa omului ăsta.
Inclusiv tristul ăla de Ghionoaia, din lipsă de atenție, s-a apucat de baliverne.
Doar, doar l-o mai auzi/citi și pe el cineva. Marele jurnalist al poporului. Probabil viitor președinte al țării.
Și tot așa, săptămână de săptămână în presă vedeai doar: Demisia, demisia, demisia!!!
joi, 1 noiembrie 2012
Analiză: Vizibilitatea cluburilor din Premier League în mediul online
Manchester United, Chelsea și Arsenal sunt echipele câștigătoare când vine vorba de vizibilitatea online a cluburilor de fotbal din Premier League, conform unui studiu din luna octombrie al celor de la SearchMetrics.
Dintre toate cluburile ce activează în Premier League, prima divizie a fotbalului englez, Chelsea este echipa cu cea mai mare vizibilitate pe canalele Social Media, în timp ce Manchester United câștigă la capitolul vizibilitate pe motorul de căutare Google.
Simplificând, raportul arată că atunci când vine vorba de fotbal cei mai mulți oameni din Marea Britanie share-uiesc link-uri despre Chelsea și caută știri despre Manchester United.
Analiza strict pe social media arată un câștigător detașat, Chelsea, urmată la o distanță apreciabilă de Manchester United și Arsenal, iar celelalte cluburi la o distanță calculabilă în ani lumină.
Vizibilitatea cluburilor din Premier League pe canalele social media arată așa:
Dintre toate cluburile ce activează în Premier League, prima divizie a fotbalului englez, Chelsea este echipa cu cea mai mare vizibilitate pe canalele Social Media, în timp ce Manchester United câștigă la capitolul vizibilitate pe motorul de căutare Google.
Simplificând, raportul arată că atunci când vine vorba de fotbal cei mai mulți oameni din Marea Britanie share-uiesc link-uri despre Chelsea și caută știri despre Manchester United.
Analiza strict pe social media arată un câștigător detașat, Chelsea, urmată la o distanță apreciabilă de Manchester United și Arsenal, iar celelalte cluburi la o distanță calculabilă în ani lumină.
Vizibilitatea cluburilor din Premier League pe canalele social media arată așa:
Abonați-vă la:
Postări (Atom)