Un studiu realizat de cei de la Balihoo pe o bază de 384 de Brand Manageri arată că cele mai des folosite tactici de digital marketing în 2012 sunt:
1- Alte canale social media(Twitter, LinkedIn etc.) - 75,52%
2- Facebook - 69,27%
3- SEO - 66,15%
Când vine vorba de planificarea pentru 2013 cele mai importante ar fi:
1- Mobile marketing - 33,42%
2- Blog - 31,51%
3- Review-uri online din partea vizitatorilor - 30,99%
Mi s-a părut interesant faptul că 38,8% dintre companiile chestionate consideră digital marketing-ul o activitate extrem de importantă:
Am mai găsit interesant și faptul că mulți dintre respondenți nu folosesc motoare de căutare locale pentru a-și promova business-ul.
Doar 22,66% dintre Brand Managerii care au răspuns la acest studiu au menționat că folosesc motoarele de căutare locale și doar 19,53% consideră acest lucru o prioritate pentru 2013.
Iată și un grafic puțin mai detaliat cu tacticile folosite în 2012 și cele planificate pentru 2013:
Toate detaliile acestui studiu le găsiți aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu