joi, 13 august 2009

Bonetti

Am vazut meciul de la Craiova si l-am vazut si pe cel cu International, la televizor din pacate, insa tot am putut sa imi formez o opinie.
Bonetti nu e cine stie ce antrenor insa nici nu cred ca i se pot imputa toate tampeniile de care vorbesc toti cretinii care lucreaza in presa.
Sa fim seriosi. In primele 2 etape, desi nu a castigat decat un punct, Dinamo a jucat mai mult fotbal de cat a facut-o in tot returul trecut.
Tactic vorbind nu am ce a ii reprosez lui Bonetti. Poate doar introducerile lui Zicu si Ad. Cristea de la Craiova insa nici acolo nu prea e mult de discutat.
Ce putea sa faca omul nostru cand are la dispozitie o gramada de neputinciosi?


Problema la Dinamo e ca nu exista jucatori si conducatori. Antrenorul e cea mai mica problema a lui Dinamo.
Omul asta a facut tot ce e logic si posibil uman sa ii resusciteze pe acesti indolenti cocolositi de Rednic si de metodele lui democratice.
Sunt probabil primul si singurul om care spune : "Lasati-l pe Bonetti sa-si faca treaba!"
Omul nu a gresit nimic.
Cum naiba poti sa acuzi la un antrenor care a luat cele mai logice si cele mai bune decizii de cand e la echipa?
N-a adus 6 puncte in 2 etape, asa cum vroia borcea, pentru ca a avut nesansa si pentru ca arbitri mai gresesc si ei din cand in cand. Dar macar echipa a aratat altfel fata de lamentabila prestatie din returul trecut.
Sper doar ca Bonetti sa fie lasat sa isi faca treaba, macar pana la finalul acestui sezon. Chiar daca sansele sunt minime.
Pentru mine "Bonetti rules".
Bafta Mister !

15 comentarii:

Anonim spunea...

dupa 4-0 la piatra neamt, unde se stie cum se castiga acolo, 0-2 cu slovan liberec. Echipa ii varza ii 0 barat. De ce nu recunosti ca echipa dinamo ne face de ras in europa. De ce ? cu bonetti fara bonetti ..cu rednic sau nu, dinamo este dinamo in europa, si cand zici dinamo in europa este deja marca inregistrata. 0 valoarea competitionala. hai sa nu ne mai dam dupa cires si asta este adevarul. poate sa vina si mama antrenorilor...daca conducatorii vostrii vor sa spoiasca in infinit trompete de jucatori pe post de vedete este treaba lor. dar va rog nu va mai laudati ca sunteti cine stie ce echipa. nu de alta ..dar nu are rost. rezultatele se vad in europa.

Unknown spunea...

Dinamo nu te face de ras pe tine. Pe bune, ca tu n-ai nicio treaba cu Dinamo.
Mai bine ti-ai vedea de echipa ta ca e mai sanatos.
Daca citeai articolul ai fi putut sa observi ca si eu zic ca nu antrenorul e de vina. Citeste macar paragraful asta: "Tactic vorbind nu am ce a ii reprosez lui Bonetti. Poate doar introducerile lui Zicu si Ad. Cristea de la Craiova insa nici acolo nu prea e mult de discutat.
Ce putea sa faca omul nostru cand are la dispozitie o gramada de neputinciosi?
Problema la Dinamo e ca nu exista jucatori si conducatori. Antrenorul e cea mai mica problema a lui Dinamo."

Nimeni nu lauda pe nimeni acum ca nu prea e ce ai de laudat. Daca asta ai inteles din articolul asta nu prea e bine.

Iar treaba asta cu Europa e relativa. Vedem ce o sa faceti voi cand o sa va vina randul sa jucati cu echipe care joaca fotbal nu turca. Nu te grabi sa crezi ca echipa ta e mai buna ca Dinamo. St. Patrick sau Ujpest sunt niste glume de echipe. Nu stiu ce ar fi facut echipa ta daca apuca cu Slovan Liberec.
Va vine si voua randul si atunci o sa te scuzi ca macar ati ajuns in grupe si Dinamo nu, ca atat puteti gandi voi. Dar in momentul ala pe tine n-o sa te duca capul sa te gandesti cum ati ajuns acolo.
O sa fie exact ca in momentele in care voi, suporteri de rezultat, vorbiti ca ati castigat Champions League(desi voi defapt ati castigat Cupa Campionilor Europeni) pe cand Dinamo nu. Am impresia ca tu habar n-ai cu cine a jucat echipa ta in anul acela, ce mari echipe a invins echipa ta pana la finala de la sevilla. Dar stai linistit, asa sunteti toti, nu esti singur. Toti fanii echipei cu care tii tu sunt fani ai echipei respective pentru ca a avut rezultate. Nimic altceva. Voi nu aveti mandria de a fi suporter al acelei echipe. Daca echipa voastra nu are rezultate va apucati sa tineti cu alta echipa, gen "FC National" pe vremuri, pana cand echipa, asa zis a voastra, isi revine si incepe sa aiba iar rezultate. Stii tu sa imi zici un mare jucator stelist, dar care sa nu fi facut parte din echipa care castiga in '86 Cupa Campionilor Europeni ? Ma indoiesc ca stii.
Oricum discutia asta e stupida. Nu stiu de ce m-am apucat sa iti dau tie explicatii. Hai noroc la tragerea la sorti, ca poate ajungeti in finala Europa League.

Anonim spunea...

Stii tu sa imi zici un mare jucator stelist, dar care sa nu fi facut parte din echipa care castiga in '86 Cupa Campionilor Europeni ? Ma indoiesc ca stii.

De Gheorghe Hagi, Ilie Dumitrescu, Dan Petrescu, Basarab Nica Panduru, Daniel Prodan, Adrian Ilie si lista poate continua.

Nu stiu de ce m-am apucat sa iti dau tie explicatii.

asta este un blog, daca nu sunt bune discutiile poti sa il inchizi.:)

Am impresia ca tu habar n-ai cu cine a jucat echipa ta in anul acela, ce mari echipe a invins echipa ta pana la finala de la sevilla.


vesnicul argument "ce echipe slabe a intalnit steaua in anul respectiv"
pai daca erau asa slabe echipe putea si dinamo sa castige anul urmator.

si impresia este gresita. iti pot enumera inclusiv partidele pierdute de dinamo inainte de 89 din cupele europe, nu numai ale stelei. si crede-ma cand eu eram suporter al stelei, tu, tu nu stiai nici macar de dinamo.:)


Hai bafta marti la UEFA!
vezi ce diferenta este intre noi? noi mergem la tragerea la sorti pentru meciuri in EL, voi la comisii la UEFA!

HILAR

Unknown spunea...

Hai ca devine haioasa treaba asta. Nu stiu daca ai fost tu cel care injura acum ceva vreme pe aici insa daca esti acela: "Felicitari, suntem pe drumul cel bun."

Asa, revenind la ce ai zis tu.
1- nu eu sunt cel care care trebuie sa stie jucatori de la echipa ta, ca eu n-am nicio treaba cu echipa respectiva. M-ai inteles ? E ca si cum ti-as cere eu sa stii tu jucatorii care au marcat istoria lui Dinamo. Un suporter stie si de lucrurile bune intamplate de-a lungul istoriei la echipa lui favorita si de cele mai putin bune. Iar aici intra si jucatorii.
E ca si cum tie iti place de cineva, daca putem sa extrapolam discutia asta. Desi e putin fortata nota, hai sa zicem ca te casatoresti cu o domnisoara si nu stii cine e tatal ei. Daca eu sunt cavaler de onoare la nunta ta nu eu sunt cel care trebuie sa stie cine e tatal miresei, ci tu. Ca tu esti cel care are legaturi directe cu mireasa. Ma intelegi ? Cam asa e si cu jucatorii. Daca esti suporter ar trebui sa stii istoria echipei tale. Cam cum ai face tu si cu nevasta de care am discutat. Acolo ar cam trebui sa stii cine e, ca altfel nu stii cu cine ajungi sa iti traiesti viata.
Poti si sa nu ii cunosti istoria insa in unele cazuri s-au mai intamplat ca necunoasterea sa te duca la lucruri neplacute in viitor sau la momente jenante. Dar fiecare face cum il taie capul asa ca nu lua asta ca pe o acuza si doar ca o remarca.
E doar o opinie a unui dinamovist care crede ca voi, suporterii echipei cu care tii si tu, nu tineti cu echipa aia pentru ca va place ci pentru rezultate pe care ea le-a avut de-a lungul timpului.
In credinta mea eu sustin ca te "casatoresti" cu cineva pentru ca iti place de persoana respectiva nu pentru ca a ajuns "primarita", "top model" sau "presedinte al Statelor Unite".
Da-mi voie sa cred ca iti place echipa aia doar pentru rezultate atata timp cat nu stii istoria ei.

2- "Nu stiu de ce m-am apucat sa iti dau tie explicatii." - am zis treaba asta pentru ca gandim diferit, sustinem echipe diferite, iar discutia intre noi nu stiu daca va avea o finalitate. Oricum, dupa cum bine poti observa, ti-am postat comentariul si chiar am si raspuns la el. Asa ca discutia continua, chiar daca nu ii vad relevanta.

3- vesnicul argument "ce echipe slabe a intalnit steaua in anul respectiv".
Stii echipele ? Poate un search pe google te va ajuta sa inveti o mica parte din istoria echipei pe care tu o sustii. Ti-ar fi de ajutor treaba asta.

4- "iti pot enumera inclusiv partidele pierdute de dinamo inainte de 89 din cupele europe, nu numai ale stelei. si crede-ma cand eu eram suporter al stelei, tu, tu nu stiai nici macar de dinamo.:)"

Aici poate ai dreptate. Chiar sunt curios sa imi enumeri meciurile pierdute de Dinamo in cupele europene inainte de '89. Daca chiar poti sa iti sustii afirmatia te rog sa le enumeri. Si ca treaba sa fie mai interesanta fa o comparatie cu meciurile echipei tale favorite. Sa avem pe ce discuta. Te tine ?

Daca ai mai mult de 22 de ani cu siguranta ca stiai de echipa ta, iar eu nu stiam "nici macar de dinamo.:)"

Unknown spunea...

-a) Eu tin cu Dinamo de la 5 ani(pana atunci nu m-a interesat fotbalul). Asa ca daca ai 23 de ani si te-ai nascut strigand "Forta ..." - echipa cu care tii acum cu siguranta ai dreptate. Dar mai sunt de mentionat cateva lucruri :
- de atunci si pana acum eu doar cu Dinamo am tinut(nici macar odata in viata mea nu am zis, gandit sau crezut ca as putea tine cu alta echipa doar pentru ca Dinamo a avut un sezon mai slab sau pentru ca Dinamo a luat bataie cu 5-0, in deplasare, de la echipa ta. Niciodata.
Tu poti sa zici acelasi lucru?
Asta e un atu pe care, cred eu, niciun suporter care tine cu echipa cu care tii si tu nu il are. Eu mi-am sustinut echipa si la bine si la rau oricand, cu multe sacrificii in unele perioade (si asta nu e o figura de stil), indiferent de cine e patron, de cum joaca echipa, indiferent daca se califica in Uefa Champions League sau in Europa League. De-asta multi dintre dinamovisti sunt diferiti de ceilalti suporteri care pasc pe plaiurile tarii asteia. Niciodata n-o sa vezi un dinamovist adevarat care sa zica ca nu mai tine cu Dinamo pentru ca nu are rezultate, pentru ca nu se califica in Europa, pentru ca nu castiga titluri sau pentru ca nu castiga pe terenul plantat cu lucerna de la marginea Bucurestiului sau mai stiu eu din ce alt motiv. Niciodata.
Suporterii adevarati ai lui Dinamo sunt diferiti de toti ceilalti din Romania. Poate cei de la "U" Cluj se mai apropie de mentalitatea asta. In rest eu nu cunosc suporteri in tara asta care sa fie asa.
Suporterii care tin cu echipa cu care tii si tu o lasa sa se duca singura in deplasare. Numai in Spania si Italia sunteti multi si cred ca stii de ce sunteti multi acolo. Daca echipa ta se duce intr-o tara mai exotica (ex. tarile ex-sovietice)e singura.
Poti sa-mi explici cum cea mai iubita echipa din tara(conform studiilor de piata, daca nu stiai, echipa ta favorita are peste 50% cota de piata) nu are suporteri in deplasarile externe care nu sunt in Spania sau Italia? Unde e devotamentul in momentele astea ? Unde sunt suporterii ?
O explicatie pe care eu am primit-o de la un marcant suporter al echipei cu care tii si tu e ca "vizele se obtin foarte greu in tarile respective".
Si ca sa iau expresia uzitata excesiv de jurnalisti: Tu ce parere ai la treaba asta?


b) m-am apucat sa ii invat istoria, cu bune si cu rele. Adica si cu acel 0-5 de care iti ziceam mai devreme si cu altele mai frumoase, un 6-2 de care cred ca tu nu iti amintesti, desi zici ca esti suporter inca dinainte ca eu sa fi stiut de Dinamo.

Si pot sa iti zic si un punct “c” si un “d” si un “e” la treaba asta insa timpul ma preseaza.

5 - si cu asta inchei

“Hai bafta marti la UEFA!
vezi ce diferenta este intre noi? noi mergem la tragerea la sorti pentru meciuri in EL, voi la comisii la UEFA!”

Stii care-i treaba? Voi va duceti la tragerile la sorti insa nu stiti de ce va duceti, daca se merita, cu ce scop si care-i finalitatea. Aduceti puncte tarii si nu intelegeti nimic.

Peste ani alti suporteri, nascuti ca si tine cu “Forta …” si “Uie Dinamo” in gura, o sa tina cu echipa cu care tii si tu acum pentru ca ea se duce la tragerile la sorti, pentru ca a jucat cu x sau y, ca a jucat pe Bernabeu sau pe Stade Gerland nu pentru ca lor le place echipa aia. Motivatia voastra e una extrem de limitata, fara sens si fara pasiune.

Noi ne ducem la comisii, stim de ce si mai ales pentru ce. La noi exista pasiune pentru Dinamo, indiferent daca anul asta Dinamo pierde campionatul, indiferent de rezultate sau prezente la tragerile la sorti.

Noi traim din pasiune voi traiti din rezultate.

C-asa-i in tenis !

Anonim spunea...

nu inteleg de ce trebuie sa repeti obsesiv pentru mine faptul ca eu am tinut si cu alta echipa cand eu cunosc o singura echipa.

ce tu spui ca este pasiune, nu are nimic din ea. poate infantilism pueril, frustrari, si complexe de oameni tineri. sa te duci la stadion sa ai deviatiile alea comportamentale ca si individ intr-o societate civilizate, crede-ma, nu le vad rostul oricat de mult crezi tu ca voi puneti "pasiune".

Noi stim de ce ne ducem la tragerile la sorti pentru ca sa jucam fotbal, nu degeaba am jucat acum 3 ani de zile o SEMIFINALA de cupa EUROPEANA. Am adunat puncte in anii astia in care voi doar ati iesit din primul meci sau tur. avem sezonul asta 5 meciuri cu 5 victorii ..victorii care vor aduce puncte pentru coeficientul de TARA si probabil ca vom avea si a6a victorie care inseamna si mai multe puncte. Rapidul care a jucat din primul tur in sezonul 2005-2006 a avut 3 tururi preliminare inainte de grupe cu echipe mai slabe sau mai puternice. desi a avut un traseu mai scurt decat steaua a avut un punctaj net superior stelei. Asa se va intampla si anul asta. Voi ce ati facut ? ati pierdut cu toti descultii si acum hai sa tinem la fraieri lectii de moralitate ca cine este steaua sau alta echipa si dinamo este superba. ti-am spus si mai sus dinamo traieste din amintiri si nu va puteti lauda decat cu niste campionate luate cu japca, dovada fiind inclusiv pierderea campionatului trecut, cand pe final v-ati intrecut pe voi. tamas in loc de 2 etape..1, cazul lui m niculae judecat amanat dupa terminarea campionatului. niste jegosi domnule, si multe multe altele. zi-mi si mie de la dinamo in ultimii 20 de ani ce meciuri de cupe europene a reusit si in compania cui?

Unknown spunea...

Of of, mai mai.
Bre, ori esti turc, ori esti turc. Pe bune acum.

1 – “nu inteleg de ce trebuie sa repeti obsesiv pentru mine faptul ca eu am tinut si cu alta echipa cand eu cunosc o singura echipa.”
Eu n-am zis ca tu ai tinut cu alta echipa. Am zis doar ca in general, statistic vorbind, asta se intampla cu suporterii care tin cu echipa cu care tii si tu. Cand echipa cu care tii tu joaca bine proportia de suporteri care sustin cea mai iubita echipa din tara creste spectaculos. Cand sunt ani mai slabi rata scade dramatic. Cum de se intampla asta ? Plecati toti in Spania si Italia la cules ?
Nu cred, cred ca va orientati dupa rezultate. Asa apar in statistici mai multi suporteri ai CFR-ului in Cluj, asa apar ma multi suporteri ai asa zisei Poli in Timisoara, asa apar mai multi oameni pe stadion la Urziceni cand echipele astea au un an mai bun. La fel si la voi. Cand e bine sunteti multi cand nu e bine va rariti dramatic. Si cum aveti in general ani buni sunteti mai multi decat dinamovistii. De aceea iti ziceam ca sunteti suporteri de rezultate. Ca pe voi nu va intereseaza echipa, clubul. Daca are rezultate e ok, sunteti “fanatici” si “specialist” in dat cu parerea despre una si alta. Cand e “nasol”, adica cand nu aveti rezultate “iubirea” voastra se transforma si deveniti suporterii altor echipe care au rezultate. Va duceti la meciuri si sustineti Urziceniul, pe Poli sau CFR.
O sa mai comentezi tu pe blog-ul asta cand echipa ta va fi in “chinuri” ? Vom vedea.

2 – “ce tu spui ca este pasiune, nu are nimic din ea. poate infantilism pueril, frustrari, si complexe de oameni tineri. sa te duci la stadion sa ai deviatiile alea comportamentale ca si individ intr-o societate civilizate, crede-ma, nu le vad rostul oricat de mult crezi tu ca voi puneti "pasiune".”
Nu stiu de unde ai scos treaba asta. Eu, si nu numai eu, sunt si altii ca mine, merg la stadion ca sa incurajez echipa. Ca sunt unii care fac si altceva nu e treaba mea. Sunt suporteri si suporteri. Da nu toti sunt asa.
Aici deviezi discutia si o trimiti pe un taram necunoscut tie care nu are o finalitate.
Cu ce sunt mai normali, mai maturi si fara de complexe suporterii echipei tale? Ei, ca ultima isprava, au afisat un mesaj jognitor la adresa unor unguri. Un suporter de la peluza sud a intrat pe teren si a incercat sa-l pocneasca pe portarul echipei adverse, noroc cu reflexele portarului. Vezi video aici daca nu ai memorie: http://www.trilulilu.ro/semaca/d30555df8f8a3f
Si tot asa. Aici e vorba de o mica parte dintre ei, unii care duc cuvantul “ultras” catre zone care nu au legatura cu fotbalul.

Unknown spunea...

3 – legat de paragraful “Noi stim de ce ne ducem la tragerile…” N-am ridicat Dinamo in slavi. Daca asta ai vazut in articol sa imi zici si mie unde scrie asta ca eu poate sunt amnezic.
Iar aia cu blaturile e tare rau, de parca voi ati fi nepatati: “dinamo traieste din amintiri si nu va puteti lauda decat cu niste campionate luate cu japca”
Vezi daca nu stii istoria ? Ar trebui sa pui mana sis a citesti sau sa intrebi si tu pe altii care au mai auzit una alta. Ajungi sa faci gafe de-astea monumentale. Presupun ca necunoasterea istoriei clubului cu care tii te face asa de “inocent”. Daca ai fi citit si tu, sau macar ai mai fi ascultat prin stanga sau dreapta ai fi aflat ca pe langa clubul militiei, ala de care vorbesti tu a existat un club al armatei, condus de Nicu Ceausescu, fiul conducatorului de dinainte de ’89. Acum, daca stii astea mai crezi tu ca e clubul tau inocent, alb ca lacrima si corect ?
Stii cum s-a infiintat clubul cu care tii tu? Daca ai fi citit istoria ai fi aflat ca echipa cu care tii nu a jucat in divizia C, divizia B ca sa ajunga in A. A fost pur si simplu plantata in divizia A, ca si Dinamo (daca asta te face sa te simti mai bine). Asa ca nu mai vorbi de treburile astea. Oricat ai fi tu de suporter de rezultat, oricat de ignorant esti tu, istoria nu se schimba, ca nu e scrisa de tine sau de prea stimatul vostru patron ipocrit care ura si uraste comunistii, dar care, din interese economice, a cumparat cel mai de pret trofeu comunist, clubul cu care simpatizezi tu acum.

4 - "zi-mi si mie de la dinamo in ultimii 20 de ani ce meciuri de cupe europene a reusit si in compania cui?"
Dinamo n-are performante europene in ultimii 20 de ani. Ti-am mai zis si o repet: Un suporter nu tine cu o echipa pentru ca ea face performante in cupele europene. Daca se intampla asta e ok, insa nu e un criteriu ca sa iti alegi echipa cu care tii. Doar suporterii echipei cu care tii tu au ca principal criteriu rezultatele, dar voi sunteti o specie aparte. Daca am lua in calcul acest argument aberant nimeni n-ar mai tine cu echipele din a doua jumatate a clasamentului in niciun campionat sau cele din ligile inferioare. Tu doar imi confirmi cele spuse de mine, ca voi sunteti suporteri de rezultate, voi nu va iubiti echipa ci doar va credeti suporteri laudandu-va cu rezultatele ei. Cand rezultatele nu o sa mai fie voi o sa dispareti din peisaj catre alte echipe care fac "performanta europeana", ex. Unirea Urziceni. Daca vrei sa stii sunt echipe in unele campionate care activeaza in ligile inferioare si au mai multi suporteri ca cele din prima liga.
Iti pot oferi in schimb toate meciurile jucate de Dinamo in cupele europene(copy-paste de pe google, iar daca ai nevoie de detalii iti pot oferi despre meciurile din '88 incoace pentru ca pe-alea le-am si vazut. Asa ca daca ai nevoie spune-mi despre ce meci vrei sa iti povestesc si o sa iti scriu un mail.

Unknown spunea...

Cupa Campionilor Europeni – actuala Liga a Campionilor

1956/1957 - Turul 1 Galatasaray 3-1 1-2
1956/1957 - Turul 2 TDNA Sofia 3-2 1-8

1962/1963 - Turul 1 Galatasaray 1-1 0-3

1963/1964 - Turul 1 Motor Jena 2-0 1-0
1963/1964 - Turul 2 Real Madrid 1-3 3-5

1965/1966 - Turul 1 BK 1900 4-0 3-2
1965/1966 - Turul 2 Inter Milano 2-1 0-2

1971/1972 - Turul 1 Spartak Trnava 0-0 2-2
1971/1972 - Turul 2 Feynord Roterdham 0-3 0-2

1973/1974 - Turul 1 Crusaders 11-0 1-0
1973/1974 - Turul 2 Atletico Madrid 0-2 2-2

1975/1976 - Turul 1 Real Madrid 1-0 1-4

1977/1978 - Turul 1 Atletico Madrid 0-2 2-2

1982/1983 - Turul 1 Valerengen 3-1 1-2
1982/1983 - Turul 2 Dukla Praga 2-0 1-2
1982/1983 - Sferturi de finala Aston Villa 0-2 2-4

1983/1984 - Turul 1 Kuisysi Lahti 3-0 1-0
1983/1984 - Turul 2 SV Hamburg 3-0 2-3
1983/1984 - Sferturi de finala Dinamo Minsk 1-0 1-1
1983/1984 - Semifinale Liverpool 1-2 0-1

1984/1985 - Turul 1 Omonia Nicosia 4-1 1-2
1984/1985 - Turul 2 Bordeaux 1-1 0-1

1992/1993 - Turul 1 Kuisysi Lahti 0-1 2-0
1992/1993 - Turul 2 Olympique Marseille 0-0 0-2

2000/2001 - Tur Preliminar Polonia Varsovia 2-3 1-3

2002/2003 - Tur Prelimnar Club Bruges 0-1 1-3

2004/2005 - Tur 2 Preliminar MSK Zilina 1-0 1-0
2004/2005 - Tur 3 Preliminar Manchester United 1-2 0-3
2007/2008 - Tur 3 preliminar Lazio Roma 1-1 1-3

Unknown spunea...

Cupa Cupelor

1968/1969 - Turul 1 Vasas Gyor retrasa
1968/1969 - Turul 2 WB Albion 1-1 0-4

1986/1987 - Turul 1 17 Nentori Tirana 1-2 0-1

1987/1988 - Turul 1 FC Malines 0-2 0-1

1988/1989 - Turul 1 Kuisysi Lahti 3-0 3-0
1988/1989 - Turul 2 DUnde United 1-1 1-0
1988/1989 - Sferturi de finala Sampdoria 1-1 0-0

1989/1990 - Turul 1 Dinamo Tirana 0-1 2-0
1989/1990 - Turul 2 Panathinaikos Atena 2-0 6-1
1989/1990 - Sferturi de finala Partizan Belgrad 2-1 2-0
1989/1990 - Semifinale Anderlecht Bruxeles 0-1 0-2

Unknown spunea...

Cupa UEFA – actuala Europa League

1970/1971 - Turul 1 PAOK Salonic 5-0 0-1
1970/1971 - Turul 2 Liverpool 1-0 0-3

1974/1975 - Turul 1 Boluspor 3-0 1-0
1974/1975 - Turul 2 FC Koln 1-1 2-3

1976/1977 - Turul 1 AC Milan 0-0 1-2

1979/1980 - Turul 1 Larnaca 3-0 9-0
1979/1980 - Turul 2 Eintracht Frankfurt 2-0 0-3

1981/1982 - Turul 1 Levski Sofia 3-0 1-2
1981/1982 - Turul 2 Inter Milano 3-2 1-1
1981/1982 - Sferturi de finala IFK Goteborg 0-1 1-3

1985/1986 - Turul 1 Vardar Skoplje 2-1 0-1

1990/1991 - Turul 1 Saint Patrick 1-1 5-1
1990/1991 - Turul 2 FC Porto 1-1 0-4

1993/1994 - Turul 1 Cagliari 3-2 1-3

1994/1995 - Turul 1 Trabzonspor 3-3 1-2

1995/1996 - Turul 1 Levsky Sofia 0-1 1-1

1996/1997 - Tur preliminar Knatspirnufelag 0-2 1-2

1999/2000 - Tur preliminar Mondercange 7-0 6-2
1999/2000 - Turul 1 Benfica Lisabona 0-2 1-0

2003/2004 - Tur preliminar FHK Liepajas 5-2 1-1
2003/2004 - Turul 1 Sahtior Donetk 2-0 3-2
2003/2004 - Turul 2 Spartak Moscova 3-1 0-4

2004/2005 - Turul 1 Partizan Belgrad 0-0 1-3

2005/2006 - Turul 1 Omonia Nikosia 3-1 1-2
2005/2006 - Turul 2 Everton Liverpool 5-1 0-1
2005/2006 - vs Hereenven (a) 0-0
2005/2006 - vs Levski Sofia (d) 0-1
2005/2006 - vs CSKA Moscova (a) 1-0
2005/2006 - vs Olimpique Marseille (d) 1-2

2006/2007 - Turul 1 Hibernians Paola 4-0 5-1
2006/2007 - Turul 2 Beitar Ierusalim 1-0 1-1
2006/2007 - Turul 3 Skoda Xanthi 4-3 4-1
2006/2007 - vs Besiktas Istanbul 2-1
2006/2007 - vs FC Bruges 1-1
2006/2007 - vs Bayer Leverkuusen 2-1
2006/2007 - vs Tottenham Hotspur 1-3
2006/2007 - vs Benfica Lisabona 0-1 1-2

2007/2008 - Tur 1 NEC Nijmegen 0-1 0-0

2008/2009 - Play-off Slovan Liberec 0-2

Unknown spunea...

Cele mai bune performante in cupele europene au fost:

Cupa Campionilor
- sfertfinalista in 1982/1983
- semifinalista in 1983/1984

Cupa Cupelor
- sfertfinalista in 1988/1989
- semifinalista in 1989/1990

Cupa UEFA
- sfertfinalista in 1981/1982


VEZI CA ESTI DATOR CU NISTE STATISTICI, CA TE DADEAI MARE SUPORTER !!!
Bring it on.
Si iti mai servesc ceva la fileu:
http://www.statisticifotbal.ro/steaua-dinamo.htm

Anonim spunea...

facusem o comparatie steaua dinamo din 90-08, dar blogul tau nu m-a lasat sa public pt ca erau prea multe date. dar am salvat, maine in limita timpului disponibil am sa incerc sa fragmentez si o sa le urc.

Unknown spunea...

E limitat la vreo 4.900 de caractere sau ceva de genul.

Astept datele, insa vezi ca ai multe puncte la care trebuie sa raspunzi din comentariile anterioare. Uita-te si la alea si zi-mi ce si cum, ca nu e ok sa dau doar eu explicatii la intrebarile sau provocarile tale. Hai sa fim "fair".

Unknown spunea...

1990-2009 nu e deloc favorabila lui Dinamo, asa cum iti ziceam in unul din comentariile de mai sus. Si in general comparatia Dinamo - echipa ta nu e una favorabila pentru Dinamo. Stiu asta, dar daca vrei tu sa faci o statistica n-am nicio problema. Nu stiu detaliile si n-ar strica sa le avem.