joi, 25 decembrie 2008

De ajuns

Iti dedic si acest "Post" pentru ca nu ai primit in intregime SMS-ul trimis mai devreme sau chiar deloc.
Mesajul e urmatorul:

"Eu am terminat-o cu tine pentru totdeauna. Sa uiti ca am fost prieteni. Pana aici a fost. Am aflat ce ai spus si ce ai facut. Nu mai pot sa ma prefac ca nu stiu nimic. Nu iti permit sa zici toate aceste lucruri.

Te-ai dus sa spui asa in gura mare la toata lumea ca MOS CRACIUN NU EXISTA?!?!?!?!?!?!

SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI.


Acesta a fost mesajul pe care l-am trimis astazi, de Craciun si nici nu va inchipuiti ce raspunsuri am primit pana la ora asta.
Citez din “voi” cateva din cele mai tari raspunsuri:

Fram ce m-ai panicat cu msg tau”;
“Am crezut ca m-ai confundat cu vreo fosta gagica”;
“Tu ai omorat-o pe elodia?”;
“Ramane sa iti mai zic ceva, dar ramane intre noi… nici Mos Gerila nu exista”
“Hey, chiar m-ai speriat, am crezut ca am facut ceva gresit”
“Sigur e pentru mine acest mesaj?”
“Ai vrut sa vezi cine are constiinta curata in cea ce te priveste ?”
“Il stiam. HAHA”
Cam in stilul asta au curs raspunsurile de la voi pana la ora asta.
Daca mai aveti si alte raspunsuri de genul asta va rog sa bagati la “comentarii”

Si pentru ca acel mesaj e unul comercial va zic si aici ce v-am trimis pe mail, un mesaj 100% personal conceput in zi de Craciun fara adaosuri comerciale :

Va urez sa aveti un Craciun de Poveste si o petrecere frumoasa de Revelion.
Toate cele bune, un an nou plin de realizari si sa ne auzim cu bine in 2009.

I wish you a fairy-tale Christmas and a beautifull New Year's Eve party.
All the best, a new year full of achievements and ... see you in 2009.

Gabi


Toate cele bune si sa ne vedem cu bine in 2009.

Niciun comentariu: