vineri, 18 mai 2007

Logan LOOK OUT

Dacia LOOK OUT ! M-am indragostit de o masina pe care vreau sa v-o recomand si voua.
Prima data am vazut-o la evenimentul Auto Burda Romania - Quattroruote si AutoShow unde i-am facut vreo 60 de poze din toate unghiurile. Mai apoi am aflat ca masina in varianta de baza costa undeva la 9.961 euro fara tva, are 7 ANI GARANTIE si ca dotari standard are :aer conditionat, EBD(include ABS), computer de bord, 6 !!!!!! airbag-uri, inchidere centralizata, oglinzi cu reglaj electornic si incalzire, anvelope Michelin, dispozitiv USB, un RDS Radio+CDP+MP3, si alte bla bla bla-uri de-astea ieftine care la alte masini te costa sute sau mii de euro.


Mai mult de atat colegii mei de la "Quattroruote" au facut si un mic /mare test la care a iesit super bine-detalii in revista de mai. Pentru a indeparta orice dubiu pe care l-ati putea avea asupra calitatii masinii, ea a fost proiectata in Germania si este produsa in Slovacia-daca nu ma inseala memoria. Deci in Europa nu pe platformele din Asia.
Si cam atat, va las pe voi sa descoperiti detaliile picante despre aceasta noua propunere de pe piata auto.
Asta daca stiti, descoperiti sau ghiciti despre cine e vorba. Nu e greu.