vineri, 23 noiembrie 2012

Oferte Black Friday


Dacă vreți să faceți o comparație cu ce e pe la noi iată aici câteva oferte pe bune, nu rebuturi sau produse contrafăcute: The Black Friday

joi, 15 noiembrie 2012

Cool stuff: Crearea norilor în casă

Artistul olandez Berndnaut Smilde a pus în practică o metodă prin care se pot crea nori reali în interiorul unor clădiri. Artistul a creat acești nori în mai multe tipuri de încăperi: holuri, coridoare, dormitoare:





duminică, 11 noiembrie 2012

Leadership: Despre etică și valori cu Manuel Estiarte


I love this man…

Am spus-o și am să o spun cât voi trăi: fotbalul(sau orice alt sport de echipă serios) și business-ul sunt ca două picături de apă, iar succesul în ambele discipline este legat în cea mai mare măsură de cea ce înseamnă ECHIPĂ.

Dar azi nu vreau să vorbesc de fotbal sau business. Vreau să vă prezint o chestie pe care am văzut-o acum câteva zile și care mi-a plăcut enorm de mult: “Despre etică și valori cu Manuel Estiarte”.

Din păcate nu am prezentarea pe care a ținut-o acest om acum câteva zile la World Business Forum Milano 2012, dar am găsit pe YouTube un filmuleț mai vechi cu aceleași ideei. Nu zic mai mult, vă las să descoperiți singuri (atenție, este în limba spaniolă):

Dacă nu ați reușit să urmăriți videoclipul iată câteva din ideile expuse în acest filmuleț, sfaturi ce pot fi transpuse foarte ușor din lumea sportului în cea de business, dar și în cea personală:

- “Metoda Guardiola”, așa cum numește el această filosofie, reprezintă o idee de viață și o metodologie sportivă ce promovează încrederea în propriile forțe, camaraderia și stăpânirea de sine ca piloni ai leadership-ului axat pe construirea unei echipe puternice;
Încearcă să obții și să oferi respectul celorlalți. Fie că e vorba de subalterni, colegi, șefi sau competitori, respectul te poate ajuta să atingi obiectivele pe care ți le-ai propus;

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

InfoGraphic: Ce înseamnă Social Media în 2012 pentru Micile Întreprinderi?

Cât timp și câți bani dedică micile întreprinderi promovării pe canalele social media?

Ediția de anul acesta a studiului pe Social Media realizat de cei de la Vertical Response pe un eșantion de 462 de mici întreprinderi(sub 100 de angajați, iar 43% din cei chestionați au fost proprietarii business-ului sau CEO la companiile respective) arată că aproximativ două treimi din cei chestionați cheltuiesc mai mulți bani pentru promovarea pe canalele social media decât în 2011.
De asemenea, proporția celor care au mărit bugetul dedicat promovării pe canalele social media este de 4 ori mai mare decât a celor care au micșorat bugetul pentru social media.

Mulți dintre cei chestionați realizează valoarea pe care o au aceste canale în promovarea unui business de mici dimensiuni însă timpul și volumul de muncă aferent promovării par a fi unele dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă.

Cei mai mulți se focusează pe Facebook și Twitter, iar utilizarea celorlalte LinkedIn, Google+ sau Pinterest, rămân la cote destul de mici.

Dar ca să nu mai lungim vorba iată câteva infografice cu date despre acest studiu: